Monday, January 10, 2011

aku tidak sukee.......

entry ni adelah mengisarkan tentang ape yg aku tidak gemar. =p
meh tengok ape tabiat org2 sekeliling aku yg wat aku rase nk sekeh kepale die 15 kali sampai leper.

***********************************

aku tidak suke.....

.....orang yg terlampau mengambil berat pasal aku.
alasan : aku rimas bile org dok sibok2 bertanye pade aku soalan yg same TIAP-TIAP hari.
contoh : awak sihat hari ni? awak makan ape td? nasik bape butir awak makan? awak pakai baju ape arini? kaler ape? nk pegi mane tu? nk naek ape? bile nk sampai? kat mane? pegi dengan sape? beli ape? pakai selipar ape? ........dan bermacam2 soalan lagi yg berulang2 secara constant..




aku tidak suke.....

..................orang cakap bende yg same berulang2 kali ditelinge aku sampai aku naek muntah nk dengar..
alasan : cakap 2 3 kali sudah la..aku paham dah.. mmg aku ni bebal jugak kadang2. but not all the time aku bengap gitu...
contoh : tiqa,nanti ko tolong buat application letter tu,bile dah siap,pass kt aku by monday. ko jgn lupe pulak buat application letter tu.. isnin ni aku nk mintak sign dah. ko ingt tau buat surat tuh.. aku nk isnin ni jugak. aku takot nanti dekan tanak sign.. isnin ni bagi aku tau.. ko ingat...
dan 10 minit lepas tu die mengulang balek kate2 itu dgn ayat yg berlainan tp maksud yg same... adehhhh~




aku tidak suke.......

..........orang yg menipu.penipu.dan ditipu.
alasan : pasal aku fobia.
contoh : mamat tu da ade gepren.tp undercover punye gepren..pastu die ayat ko baaaaeeekkkk punye. tp naseb baek la ko ni spesis yg susah nk pecaye org. so then ko tak feel pape kt mamat ni. at the end, ALLAH nk tunjuk,kantoi la plak mamat ni ade gepren yg da bertaon2 die kapel. pastu die merayu2 kt ko mintak maap pasal die TIPU ko.
huh..mmg tidak buleh dipercayai langsung2...





(p/s : sume contoh diatas adelah rekaan semata2..tiada kaitan dgn yg hidop @ yg dah mati)

tolong JANGAN buat 3 benda yg aku amat2 tidak suka ini. kerana ia akan menimbulkan satu perasaan yg agak menjengkelkan.

***********************************

mintak maap pasal entry kali ni agak berbaur emosi. aku cume nk makhluk2 sekeliling aku tau tentang 3 bende yg aku tak suke ini.dan tulong jgn ulang tayang perkare2 yg tak best ini berulang kali kerana aku malas nk cakap byk2 kali. pasal tu aku wat 1 entry khas tentang ape yg aku tidak suke. t esok2 senang aku nk bagi link kt org yg cube membuat perasaan jengkel aku membuak2 keluar..

mekasyeh~

sebenanye mood aku ok2 saje malam ni..tade la emo pon.. =p

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.