Monday, May 25, 2009

aku pon tatau nk kate ape...



aku betol2 terkejot.. aku tak sangke aku akn jumpe page mamat ni.. mgkn ALLAH gerakkan hati aku utk taip name die kt google search..and at last aku jumpe page die kt facebook. aku da lame cari mamat ni. tak sangke akhirnye aku jumpe jgk..aku bkn tak pernah cube cari die.tp mmg tak jumpe.aku tak sagke plak kali ni aku jupe page die. bukan stakat kt facebook.kt friendster jgk..rupenye die ade bgi komen kt blog aku dan aku tak pernah perasan..

sebenarnye aku tatau nk kate ape.. aku betol2 blank.. baru last wik aku terkejot dgn kerenah posto.. belom sempat aku tenangkan diri,pejol pulak muncul.. ape semua ni? aku masih tak fhm.. aku blank..aku betol2 tak sangke secepat ini ALLAH makbulkan doa aku.

pe yg patut aku buat? aku pon tatau.. aku belom fikirkan lagi ape yg patut aku buat.. mungkin aku patut serahkan semuanya pd ALLAH.aku bingung..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.