Wednesday, May 27, 2009

padamkan saja namaku dalam hidupmu..


1 mei 2004. air papan, mersing..
9 mei 2009. air papan, mersing. aku datang lagi kesini. tiap2 tahun mmg ni la destinasi pilihan aku.tp kali ni aku terlewat 8 hari. exam.. tp tape.. yg penting aku masih disini. bagi aku,tempat ni ade memori sendiri.memori 5 tahun lepas yg aku tak pernah lupe. mungkin betol kate owg, 1st love mmg takkan boley lupe.aku masih mencari.aku masih berharap yg aku akn jumpe lagi dgn die. bodohnye aku sbb aku masih letak harapan lepas ape yg jadi. aku pernah cube utk lupekan die. tp tak pernah berjaya.
tp sekarang. keadaan dah berubah. lepas sekian lame aku mencari dan menunggu. akhirnye aku dpt jugak kate putus.die mintak aku lupekan die. alhamdulillah..at last, aku da jumpe noktah utk sumenye. aku tau yg aku da tak perlu mengharap.da tak perlu menanti.so,aku bole move on dari sume ni.
klu itu yg kamu mahu.aku akan tunaikan. tp teruslah kamu pergi dari hidup aku. jgn sesekali kembali. aku tak ada lagi disini utk menantimu spt dulu.
(i’m gonna b stronger than yesterday..! i dont need u as part of my strengh anymore..)

‘kate owg2 tue, jgn terlalu kecewa jika cinta kamu tak kesampaian. tp bersyukurlah krn wlwpon sekejap cinta itu pernah membuat kamu bahagia.’ (jiwangnye..! ceh.. kene batang idung sendirik..heheh)

“You don’t know.You can’t see what really goes on inside of me
My eyes shield how I feel inside..you don’t know how much I’ve cried
My mouth restricts what I’d really say and make you think I’m perfectly okay
I know you tried.you mean well. but I have things I’d never tell.
To truly laugh..To really smile..Is something I haven’t done in a while
You’ll never know how I really feel..I don’t know how long it will take to heal.
Just know that I still love you after everything that I’ve been through.
You’ll never see inside my mind I’m protecting you from what you’d find.
I protect you because I love you so. This is my pain.You’ll never know.”

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.