Monday, June 1, 2009

'cinta tak semestinya memiliki..'

dlm sebuah perhubungan ssh nk cari yg adil..slalunye mst ade salah sorg yg terlebih memberi..yg salah sorg lagi terlebih menerima..kadang2 kite tak sedar pon yg kite terlalu sayangkan seseorang samapai kite mengabaikan diri kite sendiri. kite jadi buta hanaya sebab ng org yg kite sayang tu gembira. ade yg sanggup diduakan,ade jugak yang sanggu utk jadi yg kedua. semuanya kerana cinta.

'cinta tak semestinya memiliki..'

jadi, jagan anggap bila kita dah jatuh cinta,atau pon bile kite da declare ngn seseorang tu,dia akan jadi milik kita selamanya. mungkin takdir akan berubah. takdir ALLAH tak sape dpt menduga. cinta ibarat menggenggam pasir. semakin kuat kite genggam,semakin banyak pasir yg keluar. sebenarnye, cinta perlukan kebebasan. bebas untuk mencintai dan dicintai. org tue2 kate,klu kite sayangkan seseorg,lepaskan die, dan kalau die kembali pada kita,cinta itulah cinta yg sejati. cume kt sini, beberape kerat je yg sanggup lepaskan org yg die syg.lepaskan cintanye pergi.

hmm.kalau situasi ni jd pade aku,aku pon rase aku akn berbelah bagi. tp,ape gunenye kite pakse die tros bersame kite klu hati die tade kt kite. itu menyeksa namenye. jd,aku lagi rala lepaskan die klu itu yg bole wt die happy.aku nk tgk die bahagie.. klu pon bkan dgn aku,mungkin ade org laen yg bole syg die lebih drpd aku syg die.

Tapi…
Percayalah pada diri…
Selalunya cinta yang kita berikan seadanya
Takkan pernah bertepuk sebelah tangan..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.