Friday, June 19, 2009

mekdi..mekdi..aku mkn mekdi..


yeay...!!!
akirnye aku dpt gak mkn mekdi..punye la teringin nk mkn.. tp membe2 sume ag suke kfc.aku nk mkn mekdi..!! bukan kfc.. akhirnye ari jumaat bersamaan ngn 19 jun aku berjaye gak mkn mekdi.. sronok betol..da la pinjam kete bos..lunch time mintak kete kt bos..g cabot jap g mkn mekdi kt care4 sane.. tenkiu2 ah pow sbb bagi pinjam kete.. panas kemaen ag... klu naek moto kompem lebur.. cair mekap i nyah.. hahah.. tenkiu gak kt kak su sbb temankan aku g mkn mekdi.. syok gak g mkn ngn die tadi. kitowg usha sowg mamat tu mkn beger smpi mamat tu tak jd mkn.. terok la ko kak su.. cian mamat nuh.. da die ponteng smayang jumaat semate2 nk g mkn mekdi.. ko wat die tak jd mkn plak..kejam tol ko..kecik ati die.. hahah~
pape pon..aku puas ati sbb aku dpt mkn mekdi.nanti aku blnje ko kfc plak eh kak su..
tunggguuuu...!!
hahah

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.