Tuesday, May 11, 2010

rezeki utk hari ini~

ade perkare menarik utk dikongsi..(klu korg rase tak menarik pon aku tak peduli..aku tetap nk kate menarik)
pagi2 aku bangun,aku kemas rumah arini.. frankly talk,uma aku mmg sepah giler.. cam tongkang pecah.. asenye umah mat bangla pon tak sepah cenggini..cume bezanye,uma aku wangi..uma bangla busuk. hee~

bukan sengaje kami nk sepahkan uma. tp oleh kerana kami sume exam,uma pon jd sepah sbb masing2 sebok stadi. tade mase nk mengemas..(tp mase utk g karaoke ade pulak)
ops~ tu bab laen. hehe~

arini,aku bersame2 cik asiah same2 mengrah tenaga cam buruh kasar,utk kemas umah.. sume skali.dpd ruang tamu,sampai dapur.. dr bilik sampai toilet.. hasilnye.. uma kami kemas suda... senang ati tgk uma kemas camni..

siap mengemas,aku dan cik asiah menuju ke kampus.. ade hal sket ngn kaunselor..pasal keje.. maklumla..cuti 2 bulan.. duduk plak kt bumi penang yg harmoni ni. klu tak keje,takkan nk makan pasir ye tak .. (err~ sebenanye aku tak balek johor.. mak aku ckp aku mengade2..padahal klu balek uma,aku ley idop dgn senang ati sambel membesarkan body.hekhek)

tp encik kaunselor tak dpt tolong pape. sudahnye kami pon merayau la kt area sunway tu.. cr keje..
mungkin mmg rezeki kami,tros dpt keje kt secret recipe.. kire ok la kan dpd tak wat pape (padahal nk sedapkan ati sendiri)

jd,kames ni aku akan mule keje sbg waitress...


pesanan kpd sume kwn2 aku yg berada di bumi pulau pinang : jgn dtg ke secret recipe sunway dan mintak aku blanje..klu aku nampak korg cube mensabotaj aku,aku takkan teragak2 tendang korg kua ikot pintu depan.. (syok2.. hahah)

masih cube utk hidup baik baik selepas kamu pergi..

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.