Saturday, May 29, 2010

hujan sudah turun~



grrrr~
(menggigil sambel menaip entry kali ni..)
aku sgant suke maen hujan.. dulu kecik2 mak aku slalu marah. tp dah besa2 ni tade sape pon nk larang.
dulu,mak aku slalu cakap, JANGAN MAEN HUJAN..NANTI DEMAM. tp skang,aku selalu maen hujan. tp aku tak demam pon... kadang2 aku rase malas nk g kelas,aku akan maen hujan sampai aku basah kuyup.sampai menggigil sbb sejuk. tp aku masih tak DEMAM.. (FYI,aku ni seorang yg sgt2 susah nk DEMAM..aku rase da dekat 7 taon aku tak demam..last demam mase form 3 dulu.klu flu sket2 tu ade la..tp masih tak demam jugak..mmg DEGIL)
sekarang ni,aku baru pas tukar baju sbb basah kuyup..tanak mandi sbb sejuk sgt.aku tuka baju jek..hee~
aku berdiri ky koridor umah aku.. well,korg paham2 je la.. aku dok kt tingkat 22. da la apartment ni dekat2 ngn laot,jd bayangkan angin yg sedang bertiup di koridor uma aku.. abed tebang sume baju yg aku jemur td. naseb baek ade grill.klu tak,mau menangis jugak aku nk cari dr 1 tingkat ke 1 tingkat.

kembali pade kisah aku maen hujan...
aku bukan watpe pon..cume berdiri tgk view dr koridor uma aku. yela,uma aku kn tinggi.aku ley nampak 1 SEBERANG JAYA dr sini.
syok sgt sbb bile hujan tu terkene kulit aku,terase fresh..
terase syukur sbb aku masih ade waktu utk menikmati hujan macam yg aku slalu buat dulu2.. tiap2 kali hujan ni la keje aku. sampai mak aku penah mengamuk sbb aku asyik main hujan. tp skang,mak aku da tak ley nk watpe lagi dah. anak die da dekat 22 taon. mungkin die pon dah malas nk cakap lagi.. sorry mak.. heee~



sebenanye HUJAN ni byk kenangan pd aku.
tp aku rase cam malas nk state satu2 kenangan antare aku dan hujan.jd,laen kali saje la ye.. aku cume nk mention yg sekarang ni tgh hujan dan aku terpakse mengcancel date aku dgn seseorang yg telah diset semalam. die janji nk belanje mkn..!!!
terselamat la duet ko mlm ni.. tape2.. malam esok masih ade.

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.