Tuesday, June 1, 2010

melalak + melantak~

mlm ni tibe2 angin aku nk melalak + melantak cam dinasor datang menyerang. balek kije td,aku bertemankan cik asiah tros bantai g karaoke.. datang gian nk melalak puas2. (FYI,aku da lame tak karaoke.. sgt tak sempat. kije,kije,kije dan kije saje.) dulu, pantang free.. itu la aktiviti/rutin mingguan aku.tak kire la mase tu aku tade duet ke tade mase ke..dapat menyumbangkan 1 lagu pon aku da puas ati. hehe~

tp arini kepuasan hati aku jd triple sbb aku nyanyi 3 lagu. lepas la gak gian yg dah lame bertakung dalam kepale. exceli,cik asiah yg ajak g melalak.aku cume layankan je.tp bile da sampai sane,aku plak yg over nyanyi. oleh kerana kami ber2 saje,jadi sape peduli pon klu kami over.. aku tak kisah~

balek dr melalak,perot jd lapar..(walaupon aku sebenanye da melantak sebungkus OREO mase kije td) tekak aku plak tibe2 memanggil2 name CHAR KUETIAW.. jd,aku dgn hati yg tak reti2 nk bersabar, tros la menuju ke kedai CHAR KUETIAW feveret aku. kedai tu kedai tepi jalan je. tp CHAR KUETIAW die mmg superb gile.. mmg SEDAP sgt2.. servis pon cepat..pekerje die tade la terkedek2 cam sipot sedot hilang arah tuju.aku dok je,waiter tros sampai. da oder,tak sampai 5 minit,CHAR KUETIAW feveret aku pon ade kt depan mate. ape lagi,aku dgn penuh bernafsu tros menghadap + melantak tanpe memperdulikan org2 sekeliling.. Waa... mmg heaven gile dpt mkn bende yg aku suke di tgh2 malam bute.senyap teros mulut aku.tak terkeluar sepatah pon perkataan. (nk menggambarkan yg CHAR KUETIAW itu teramat la sedap. rase cam nk makan 2 pinggan.tp cam buruk lantak a plak.tape2..malam esok masih ade..




pas makan,baru la aku teringat jalan nk balek umah.
baru sedar diri yg esok shift aku full day.
jd skang,aku perlu tido utk mendapatkan rehat yg cukup sambel membuncitkan lagi perut kerana tido selepas melantak. terok betol perangai aku.
sape2 yg terase nk rijek aku,bek rijek skang..aku mmg terok. tidak dinafikan lagi.eheh~

selamat malam~

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.