Friday, June 11, 2010

fotogenik atau fotogedik??

arini,tah ape angin aku,tibe2 rase nk bukak blog cik ika (republik hatiku)
dan secare tibe2 jugak aku ternampak name aku di tag kt bawah ni. aku pon jd tak paham,apesal kah name aku di tag berserta dgn kate2:

2.tQa (ini bagus tuk ko sbgai beginner.hikhik~~)

beginner ape?? haa...yg itu yg aku tatau.. aku rase cam aku tade ending pape.. tp tatau la plak klu aku ade end up sesuatu yg aku sendiri tatau..
(Aku dah mule melalut.. stop..!!)


ni la makhluk yg memulakan contest ni. sebenanye aku tak rase aku kenal makhluk ni.tp bile cik ika mention yg die nk kawan cik ika dkt sek. tun aminah (STA) yg jugak skola aku, dr form 1 sampai form 3,otak aku pon mule berkerja keras utk mengingat,sapekah gerangan makhluk ini. tp agaknye aku ni mmg ade masalah pengecaman yg teruk.aku tatau sapekah die..
(sok aku sambung pikir...)

ni pix die yg mungkin pade pandangan mate die cukup fotogenik.




pendapat korg?? mungkin jugak...

contest ni,die yg mulekan,and klu korg rase nk join,due date tak sampai lagi. masih sempat la korg nk memerasankan diri..
sile2...jangan malu2..
same2 la kite jd perasan..
syarat2 contest tak susah.. boley rujuk kt bawah ni je..

1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.gambar anda seorang ! kalo ade org laen,saye REJECT, :p muahahaha !!

3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin.

4.hanya sekeping gambar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)

5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY

6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .

7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)

8.tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010

.................

then...

atas paksaan cik ika,aku telah secare tak sengaje terjoin contest ni..

.....sebenanye bukan aku nk sgt join contest ni,tp cik yg pakse..
die yg salah dalam hal ni.bukan aku.. =(

well,aku tatau la pix aku ni fotogenik/fotogedik.
klu mate korg berdarah sbb melihat aku memerasankan diri aku,aku tak pedulik jugak.
yg aku tau,aku dah tunaikan hasrat hati cik ika dengan senang hati(Senang ke??)



(Ekceli,ni pix candid.bukan aku posing2. and aku tade edit pape. tp aku rase nk pick pix ni. aku langsung tak pedulik kalu korg rase pix ni burok... hee)


fotogedik???
berani ko cakap gitu??
sekeh kang~

name2 malang yg aku terpakse tag utk mencukupkan syarat2 penyertaan aku adelah
1) cik asiah (sbb ko pon mmg suke perasan kan?? amek gamba sorg2,pastu senyum sendiri2..)
2)cik lela (ko mmg ayu,chantek dan jelite.jd sile la join contest ni)
3)cik intan syfiqah (ko lagi seko,suke memrasankan diri di depan kamera..aku nk ko join..! aku tak pedulik..!!)

AKU MMG SUKE PAKSE ORANG~
lalala~

mau tido..
~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.