Saturday, June 5, 2010

kegilaan melantak 12 spesis kek secret recipe~

memandangkan kini aku dah berkerjaya/berkarier(padahal temporary worker je tu..belagak sungguh)sebagai seorang waitress di secret recipe,aku telah menggunakan peluang yg ade sebaik mungkin. oleh kerana aku berkedudukan sebagai staff SECRET RECIPE (walaupon tak sampai sebulan pon) aku telah mendapat 20% off utk ape2 saje bende yg dijual di secret recipe itu..(tak termasuk lampu,cermin,kerusi dan meja..kerana itu tidak dijual)

kerana itu,aku rase aku patut mengambil peluang yg ade ini utk melantak semua jenis kek yg ade terjual kt situ. walaupon aku kije situ,tp aku tade la kemaruk sgt nk mkn kek2 yg ade.(aku bukan suke sgt ngn bende2 lembik ni..cam tade gigi la plak)
tp,oleh kerana dihasut oleh nafsu makan yg membuak2,dan termakan dgn kate2 dan pujukan cik asiah utk menggunakan peluang yg kunun2nye terbentang depan mate, aku,,cik didi,dan cik asiah berkongsi membeli 12 SPESIS kek yg dicombine menjadi sebuku kek. mesti korag tak ley bayang camane rupe bentuk kek tu kan?? meh tgk sini..

rupe kek yg telah korek disane sini.. cam kene makan anai2/parasit pon ade jugak..



12 SPESIS ye rakan2 sekalian.. melampau kan??

tp,antare byk2 tu,aku rase kek feveret aku la yg paling sedap. BLACK FOREST CHEESE.. nyummy~
aku shukeee sgt kek tuh~
(ehem~ t besday aku,korg adiahkan la aku kek ni... yek?? yek?? hee)
mst korg kompiaus kan..nape kek yg paling laris, CHOCOLATE INDULGANCE tade dalam senarai kek yg aku beli. adekah die die banned dpd senarai kek aku??
oh tidak.. sebagai CHOCOLATE MANIAC,aku takkan banned kek yg penuh dgn chocolate yg sgt2 nyummy itu. cume kali ni,nk rase kek2 yg jarang2 dimakan.


cube tgk pic kt atas ni betul2..marble cheese la kek paling kecik/sebenanye hampir habis.. kek itu telah dimakan oleh seekor anai2 bername cik didi. peminat setia marble cheese..die kate itu la rase pure cheese atau dgn kae laennye cheese sejati. tah la~
aku tak suke cheese.. jd aku tatau beza.

dr posisi laen,kek buatan kami ni,nampak agak nyummy..



sampai je kek tu kt umah,kami masukkan dlm fridge kejap..bagi die sejuk balik. tp,tak sampai 10 minit pon kek tu dalam fridge,masing2 da pegang fork dan muke bernafsu gile.. get ready nk makan kek..sampai lupe nk snap even 1 pic kek ni dalam keadaan sempurna.. jd,korg tgk je la rupe kek ni lepas diserang bertubi2 oleh kami bertiga..




lepas dah tak larat nk telan lagi kek2 yg dah buruk beno rupenye,kami terpakse mengalah dan stop kejap utk malam ni.. tp,jgn risau. kek tu masih boley digunakan utk bekpes pagi esok.. lagi2 bile die dalam keadaan sejuk..
nyummy~



yg bahagian tengah tu dah bercampur.. tatau la ape rase die..creammy + cheesy gile..


erk~
12 spesis kek itu bernilai RM88 + bape sen tah.. lupe plak aku.. tp pas deduct 20% off kerana kami adelah staff,total die berharga RM 66.55 saje.. murah kan?? kn?
mst korg jeles kn??

oleh kerana aku dah nk berenti kije,jd aku tak dapat la nk tolong korg..(tolong beli ngn harge staff.. 20% OFF tu..)

lean kali,tak larat rasenye nk wat perangai pelik cenggini..makan kek bercampur..

rase nk makan lagi la sebelom tido ni...
Hee~~

~END~

masih.hidup.baik.baik.seperti.biasa

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.