Saturday, June 26, 2010

penang.. im back again~

travel dr semalam buat aku sgt letey.

well..semalam aku menjadi seorang yg sgt2 independent bile aku bergerak sorg2. BATU PAHAT-KL-PENANG. kalau ikotkan kepale gile aku,aku nk straight away dr KL tros ke PENANG pd hari yg same. tp mak aku, bising risaukan aku sbb aku sorg2. terpakse la jugak aku stay KL 1 malam. klu tak aku dah boley berjimba dan bersuka ria di penang.
tp skang,aku dah pon sampai kt bumi penang..
rindunye tak payah cakap la. aku tatau camane nk describe perasaan aku bile bas,masok je bumi penang. rase rindu,rase sebak,rase hepi, macam2 rase la bercampur. da mcm aer batu campur. huhu~

ikhlas dr hati,aku syg nk tinggalkan penang. sbb kt sini lah aku jumpe diri aku. aku kenal siape aku.

..but now,its time to leave..

mari mengemas~

~END ~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.