Tuesday, June 15, 2010

saje nk perasan chantek kt sini~

aku buat 2 post.
mungkin sbb mmg mood aku baek utk menaip lebih2 malam ni.
well,sebenanye aku teramat la boring. aku tgh tunggu jam 11.30 mlm utk aku memberamboskan diri aku dr bumi pulau pinang ini. rase sgt2 tak saba mau balek johor. beg da siap pack,cume aku je tak mandi lagi..

alasan aku : malas nk bukak stokin. eh~ sejuk gile tau.. bukan aku saje2 nk pakai stokin ni.

malasnye aku nk mandi..!!! sejuk gle.. apesal la kene mandi??
cik asiah kate : tak payah mandi.kan ko da bese..
cik didi kate : ko dok single seat kn?? tape la tak mandi pon..(mungkin die takot org sebelah aku pengsan...??)
tp masalahnye disini,aku dok double seat. akan ade 1 makhluk dok kt sebelah aku kang.. kang klu tak mandi,die mati plak kt sebelah aku..
adeh~
kompius2..

entry ni cam tade kene mengene ngn tajuk ni kan??
aku nk perasan chantek lorh.. bukan nk cite pasal mand-mande ni.
ok.. mari lihat aku memerasankan diri aku.
tgk..! chantek kn aku.. cik didi ngn cik asiah kt sebelah tu,tak sechantek aku kn?? kn??

nk tgk lagi??
meh sini~

peace kt mate??
motif??
saje2 je..

chantek tak aku??
jwp cepat...!!!
chantek tak???

ini adelah satu paksaan.. cepat jawap..!!

hee.. ni last shoot.

cik yan kate : aku tak ley terime gamba ni....!!! (mungkin sbb aku terlalu chantek)

pix ni pon cik yan kate die tak ley terime.. nampak sgt kn cik yan jeles ngn aku.. kn?? kn??

hahah~
cukup sudah aku memerasankan diri aku mlm ni. jam da kol 10.37 dan aku rase aku perlu off laptop ni. aku perlu mandi utk memastikan makhluk yg bakal duduk kt sebelah aku nanti tak mati/lemas..

tata penang~
johor..!!! im back...!!!

~END~
(lagi skali)

berlari2 anak mencapai tuala~
lalalala~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.