Monday, June 21, 2010

nothing left..im leaving~

poyo gile tajuk entry aku.. aku pon tergelak2 membacenye.. hakhak (sambel menekan2 perot)

apekah yg sedang aku lakukan sekarang??
.....memeluk bantak sambel menaip entry ini. kt luar hujan sudah turun..aku dah bukak tingkap besaaaaaa punye.. bagi tempias aer hujan masuk.. sungguh syok sekali..(erk..ayat ape ni??)

well,broadband MAXIS ini agak menguji kesabaran aku yg sememangnye tak reti2 bersabar. LEMBAB mcm sipot ttttuuuuttt (haram sebut)..

tp nk buat camane.redha saje la..

ni banyak sebenanye aku nk cite.tp aku rase,aku nk cite satu bende yg paling menarik. (agaknye la)

bende itu adelah..
jeng..jeng..jeng...



cume list subjek yg akan aku ambek...ngeh~
setelah aku perhatikan dgn seikhlas hati,aku terase sgt2 bersyukur sbb salah satu subjek yg aku teramat la menyampahnye,aku tak perlu hambek lagi skali.
MATERIAL SCIENCE.
walaupon mase final sem lepas aku cume dpt C+ (tanpe segan silu aku bagitau) utk sbjek ni,tp aku tetap berbangge.
sebab : aku adelah seorang yg sgt-sgt-sgt-sgt bengap jike disuruh menghafal. dan subjek ni,mostly fakta. OMG.. klu aku kene ambek lagi skali sbjek ni,atau dgn kate laennye REPEAT mungkin aku akan terkaku ketike itu jugak. tidak sanggup..!!!

(hujan sudah turun..hati gembire..lalalala~)

sambung....

erm~
2 hb ni aku akan mulekan hidup kt uitm shah alam pulak..
aa..??? ape??
aku mmg suke maen tukar2 kampus.. shah alam-penang-shah alam.
peluang ke2 yg rasenye mmg tak patut benar aku sie2kan. rasenye keperitan dulu dah cukup utk mengajar aku supaye lebih menghargai sume peluang2 yg ade dlm hidup aku.
take it,or leave it..

"do not regret for everything happened.. bcos,sometimes it will be what u exactly wanted"

.....and i decided to grab the chance.
antare sebab2 yg korg perlu tau,why im leaving..

1) mak ayah aku yg suoh. die nk aku dekat sket.. (nk aku slalu balek la tuh~)
2) aku tamo lagi dok penang dan berhadapan dgn BACKSTABBER aku SETIAP HARI dan setiap saat..
3) tade pape lagi yg aku perlu pertahankan kt penang nuh.PENIPUAN itu cukup buat aku saket. jd,better aku cari kawan baru,environment baru.drpd mengadap muke makhluk2 yg telah menipu dan membuat aku terasa akulah makhluk paling bodoh di alam semesta ini.
well,aku takkan benarkan sape2 buat aku jatuh skali lagi.

ops~
ia dah mule berunsurkan kemarahan.. cool~ cool~

aha~
sebenarnye main point die kt sini,aku da trime offer utk program penyerapan ISM. terpakse tukar kampus.

jd..

start semester depan aku da tade lagi kt bumi pulau pinang tuh. pasni,tade la mate korg saket tgk aku lalu lalang dgn selendang/baju aku yg slalunye striking/menyilaukan pandangan mete korg.

mate korg pon da tak semak lagi tgk JLD140 tu,lalu kt kampung masjid timah/aprtmen sutera/umah no 21,jalan sutera 4/kampus uitm pulau pinang/pusat2 karaoke/kedai2 makan sekitar permatang pauh.

fyi,
....AKU DAH TAK ADE KT PENANG..

itu saje...

hujan dah turun dgn lebatnye dan aku dah get ready pakai stokin utk tido..
oh sungguh indah~

hahahaha
~END~

aku.hidup.semakin.baik.tanpe.kau.
lalala~

2 comments:

Anonymous said...

perghh. da pindah sh alam x btaw aku pon. cisssdale btol. haha
nway kite jumpe thn hdpn lah ye kat sh alam. sbb nex sem aku pon xde kat sh alam. :P
aku happy ko da decide yg terbaik utk idup ko :D

-dyl

nUruL.atiQah_ said...

apekah maksudnye jumpe kt s.alam,tp ko tade kt s.alam??
ko bela jin ke?
hee~

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.