Thursday, June 3, 2010

terima kasih kerana sentiase ade utk aku..

this entry are dedicated truly to :
1. NURUL ATIQAH BT MOHD SABAWI
2. NOR 'ADILAH BT HASHIM
3. NORAZWANI HAIZA BT NOR AZLI
4. NUR ASIAH BT KUZAIMAN.

td,aku terbace 1 entry..entry yg dikhaskan buat aku..
terime kasih utk IKA sbb entry tu buat aku sgt2 terharu..

buat NURUL ATIQAH BT MOHAMAD SABAWI
ika,selame ni,ko la kawan paling setia yg penah aku ade. ko sentiase disisi aku tak kire waktu aku susah atau aku senang. waktu aku jatuh,waktu aku sedih,waktu aku hepi. aku tau,bile aku sakit ko akan rase pe yg aku rase. kite da kenal hampir 10 taon.dan aku rase ko da cukup masak dgn perangai aku.ko kenal luar dalam aku.
thanx ika sbb slalu jd sahabat aku..sahabat yg baik,dan sahabat yg selalu temankan aku tak kire waktu. aku bersyukur sgt2 pd ALLAH sbb ALLAH kurniakan aku sahabat mcm ko. sekurang2nye aku tau,selaen dr family aku,ko ade utk sentiase sokong aku.dan temankan aku sepanjang jalan.
aku tau aku tak keseorangan utk tempuhi hidup ini..
terima kasih ika..u r my real friend..




buat NOR 'ADILAH BT HASHIM
dyl,ko juge salah seorg yg hold a very special place in my heart. aku tau kite da go thru byk bende same2..ko,aku dan ika.. terime kasih utk kate2 semangat ko bile aku jatuh.terime kasih sbb tolong aku bangun bile aku terduduk. terima kasih kerana sentiase ade disisi aku bile aku perlukan sesorang.juge terima kasih utk semua kekuatan ini.
i do appreciate u dyl..aku tau ko sentiase ade utk aku.aku tau,yg ko juge tanak aku jatuh. ALHAMDULILLAH,walaupon aku jatuh,tp tak teruk mane.. sbb aku penah jatuh lebih teruk dari ini.dan ko,salah seorang yg sentiase hulurkan tangan dan tarik aku utk bangun..
terima kasih dyl..u r my bst buddy..



buat NORAZWANI HAIZA BT NOR AZLI
wanie,ko juge salah satu penguat semangat aku utk bangun. aku tau,yg ko akan sentiase ade mase aku susah dan senang. aku tau ko takkan tinggalkan aku walau pe pon yg jd pade aku.bile aku susah,ko la yg selalu hulur tangan utk bantu aku. jase ko,budi ko pd aku,aku akan tetap ingt sampai bile2..aku takkan lupe semua pe yg ko dah buat utk aku. pengorbanan ko pd aku terlalu besar utk aku balas. ko la salah seorg kawan terbaik yg aku ade.
terima kasih wanie..u r my greatest friend..



buat NUR ASIAH BT KUZAIMAN
asiah,even kite kenal tak lame.tp ko la makhluk paling rapat ngn aku di bumi pulau pinang ni. ko sentiase ade dgn aku.tak kire la waktu susah ke waktu senang. ko tak mara klu aku kejut ko tgh2 malam utk bende2 yg remeh. kite slalu kongsi sume bende same.klu aku susah,ko la org pertama yg akan tolong aku. dan klu aku senang,ko la org pertama yg akan kongsi ape yg aku rase.ko tau kekuatan dan kelemahan aku.ko jugak tau kekecewaan dan kegembiraan aku.
terima kasih asiah..u r my best partner..



::..aku tau dalam dunie ni aku tak sorg2..masih ramai lagi yg sayang aku. FAMILY aku, SAHABAT2 aku,takkan tinggalkan aku sendiri.sumber kekuatan aku bile aku jatuh.dan tangan2 yg akan sentiase sokong aku tak kire ape yg aku lalui. kamu semua mendapat tempat teratas dalam hati aku..
aku rela kehilangan cinta,tp aku tak rela kehilangan kamu semua dalam hidup aku..::

.....buat sume yg aku tak sebut,korg jgn la kecik ati pulak.klu nk sebut satu2 name kt sini,lenguh tangan aku nk menaip.TERIMA KASIH kerana menjadi kawan aku.bukan backstabber aku.

.....dan buat sume kwn2 aku yg cube utk jatuhkan aku..kehadiran korg dalam hidup aku sgt memberi makne walaupon korg backstab aku.walaupon korg fitnah aku.walaupon korg buat aku jatuh.sekurang2nye aku tau sape kawan sape lawan bile aku jatuh.

~END~

2 comments:

repubLik.haTiku said...

thx babe...
mish u...
='[

hihi~~~

nUruL.atiQah_ said...

aku masih cube utk bangun..
hmm~
mish u too..

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.