Wednesday, July 7, 2010

kembara yang membuat kaki aku hampitr tanggal..

hari ni adelah hari yg betol2 menguji kesabaran bagi aku.
wanna kno why??

sebab pertame :
semalam,fakulti bagitau arini jadual da kua dan arini kami dah boley pegi kelas. aku punye la semangat bangun pagi2,dgn semangat baru dan begitu membara (tipu je~) nk pegi kelas,tp the end,aku g pejabat fakulti ayat yg agak mencucuk kalbu keluar dr mulut staff fakulti

".................sorry,server down..sume pc tak ley idup..jd jadual kamu sume ptg ni baru kami tampal..sile rujuk notice board ye... "

dan bile ptg,TIADE APE2 YG DITAMPAL DI NOTICE BOARD... hampeh benar hati aku..

sebab kedua :
arini jugak kami (aku,mijan,syafiz ngn faris) nk setelkan sume subjek2 kami yg boley di'transfer' dr diploma dulu. jd kami terpakse mengembare seluruh uitm utk melengkapkan misi kami.
klu di nilai dr sudut berbeza,tade la sadis sgt pon. setakat round uitm nek kete,ape lah sgt.
TAPI..
ape yg sgt2 menguji kesabaran aku adelah : PUSAT CITU tgh renovate. jadi,bak kate lecturer fakulti mane tah..
"lecturer2 citu sume dah migrate ke tempat2 laen.jd mereka bersepah2.. sy pon tak tau tempat spesifik diowg"

damn~

maka,kami terpakse la menapak mencari dimanekan duduknye pejabat citu. klu korg ex-uitm.shah.alam,korg akan tau betape seksanya mencari parking kt sini.jd,alang2 dah dapat parking,kami terpakse tinggalkan kete. dan MENAPAK mencari ofis citu.
oh~
itu tak la mencabar lagi.. ape yg lebih mencabar adelah, aku memakai wedges berukuran 3 INCI. sungguh mencabar minda.kaki aku hampir nk tanggal ketike naek turun tangge,bersame bukit bukau...
dan akhirnye selepas hampir 2 jam merayau tanpe arah, kami jumpe jugak ofis citu. mekaseh utk ENCIK SYUKHRY ADAM kerane sanggup patah balek semate2 utk tunjukkan kat mane lokasi sebenar ofis citu. jasamu dikenang. hee~

..........................................................

..harap2 kesusahan ini adelah satu permulaan yg baek utk aku lebih menghargai peluang yg ade..

~END~







No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.