Friday, July 9, 2010

kenangan di bumi PULAU PINANG...

PULAU PINANG..
1 tempat sejarah bagi aku. terlalu banyak kenangan. tempat aku bina kekuatan dan mencari semula diri aku yg hilang dulu.
tempat aku muhasabah dan mengenal diri aku.
kawan2 yg terlalu baek.yg selalu ade bile aku susah dan senang.
ramai yg terlibat dalam pencarian aku. secare langsung atau tidak.

housemate2 aku,
cik tasya
cik asiah
cik pateng
cik farah
cik didi

ex2 rumet
cik dya
cik fawah

kawan2
encik miji
encik mat apis
encik syam
encik ijat
encik rezwan
encik akem
encik paiz
encik daus
encik budu
dan sume encik2 yg tak terkire banyaknye..


ops~
terlupe pade satu encik yg tak kurang juge pentingnye berjase pd aku..
seorang kawan yg boleh dikatekan terlalu berbudi pd aku..
encik shano.
bile ade kt bumi shah alam ni aku terase dekat ngn encik shano.
terase rindu pd die..bile tgk balek gamba2 die,tringt balek kerenah die,terbayang balek senyuman die.
die adelah seorang sahabat yang sangat2 baek.
bile die pegi,aku terase cam mimpi. bile die dah tak ade lagi kt dunie ni,aku terase sgt2 kehilangan seorg kawan/sahabat yg sentiase kongsi susah dan senang aku sepanjang aku ade kt penang..

(td tertengok gamba arwah shano...tibe2 hati jd rindu pd die)
..........................................................

entry ni ditulis ketike aku betul2 kerinduan pd sume yg aku tinggalkan kt penang nuh..
especially pd sahabat yg selalu setia dgn aku.. CIK ASIAH..

adoi~
aku rindu~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.