Tuesday, July 20, 2010

waktu2 indah ketike melantak~

malam ni aku tade mood langsung nk stadi. perjumpaan kolej tadi betol2 buat mood aku ilang. ditambah lagi aku dapat text dpd seseorang yg menambah lagi beban masalah aku yg dah sememangnye melambak2..
even kawan baek aku sendiri boley buat aku mcm ni.
mekaseh ye~

malas nk cite pasal problem yg menyemak otak tu...

......petang td aku pegi mkn. kt area tasik shah alam.tataw la ape name tempat die. tp tempat tu agak chantek.restoran atas tasik. harge pon bley tahan jugak ye..

malas nk taip panjang..korg pon bukan suke nk bace esei aku.. meh tgk pix yg aku dah snap ni ye.. aku mmg photographer yg baek..
(puji diri sendiri..ngeh~)




baju ijau ni : nisha, kemeja kotak2 : ana, tudung purple : adyll.

...............cam ade kurang sorg kn??






kalerful kan aku arini?? aku bukan nk cite pasal banyaknye kaler kt atas kpale aku nih.tp nk cite pasal tempat ni. chantekk..!!
kebetulan aku pegi waktu maghrib.time buke pose tu..jd,nampak byk burung2 kt merate tempat. aku suke suasane cam ni..

aer, rm2.50 secawan. agaknye,korg rase mahal ke tak??




yg kaler merah tu,aer aku = sirap limau. yg kaler pink tu,aer nisha = aer bandung, teh o ais = aer ana. putih = barli = adyll punye aer..

makanan kt sini nak kate superb,mmg tak la sgt..cume servis die agak bagus. waiter mmg cekap. penyabar pon ade jugak. aku ni kan cerewet orgnye.. mak aku kate,mengade2.. dah order ni,nk tukar tu.dah oder tu,nk tukar ni plak. waiter tu pon melayan je kerenah aku yg bukan2 ni.. bagos2.. haha

akhirnye,lepas tunggu tak bape lame sgt makanan yg kami oder pon sampai..





cube teke,mane 1 nasik aku??
korg rase??





nampak sedap kan??
mmg sedap..pedas dan menepati sume spesifikasi yg aku tetapkan.. sedap2...

......tibe2 perot berbunyi2 menandekan aku da mule lapa...

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.