Thursday, July 22, 2010

greatest moment with parents..

hikhik~
cik ika ni saje je tau...
tag2 name kite ye...
well ika.. kerana kau yg tag,aku join contest ni..

ahaa~

aku cube selongkar sume2 pix yg ade dalam hard disk aku..
dan baru aku perasan betape sikitnye pix aku + mak ayah aku.. =(

jadi ni jela pix yg aku mampu pertaruhkan..

mak + achik + adek.

............mungkin aku akan di disqualified dr contest ni sbb pix ni ade adik2 aku sbg penyibuk antare aku dgn mak aku. tp aku tak kesah sbb diorang juge adalah pelengkap hidup aku. takkan nk edit bagi pix diowg ilang plak kan?? mst la tamo~

ok..meh aku explen pasal pix ni plak.

pix ni sape yg snap,aku pon tak ingt.
lokasi : pulau pinang.
tarikh : 26 dis 2008

pix ni disnap ketike family aku anta aku utk meregisterkan diri kt uitm penang. apesal aku pilih pix ni. sbb ni je la satu2nye pix yg aku ambek ngn mak aku mase kitowg g penang.
saat dan waktu ni amat2 berharge.

sbbnye :

waktu mak ayah aku anta aku kt penang,adelah permulaan hidup baru aku. permulaan pencarian aku dalam mencari siape diri aku yg sebenar.dalam erti kate laen, waktu dan ketike pix ni di snap,adelah titik permulaan utk ape yg aku ade sekarang..
kalau aku tak pegi uitm penang,aku takkan ade kt sini. dan mungkin sampai skang pon aku masih terkontang kanting mencari siape diri aku yg sebenar..

jd,pix ni aku pilih sbg salah satu pix yg palig berharga yg penah aku ade.
(aku tak reti nk nk describe pix ni panjang2..)
...........................................................

aku tak kenal sapekah yg memulekan contest ni..
tp aku gagahkan diri jugak utk meletakkan banner contest ni supaye korg sume tau,yg aku bukan wat keje sie2..

hee~

sile klik sini utk mengetahui empuyne blog dan menjoinkan diri dalam contest ni...


name malang yg terpakse aku tag adelah :

CIK ASIAH

tarikh tutup 31 ogos 2010..
sile alert~

masih hidup baik-baik lagi
~END~

1 comment:

Sachi Asukai said...

slm dear.thank u so much for joining my contest!there's some mistakes in ur contest the title n u must at least tagged da min of 2 people n max 5..gud luck!nnt sachi dtg balik eh.bc terms n conditions die yah!=)

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.