Friday, July 9, 2010

si boncet aku bermandi cokelat~

satu perkare sadis telah terjadi ketike kami ber7 sedang bergumbira mencelebrate birthday cik

FARHANA BT IDRIS..
well,sebelum aku mulekan sesi pembebelan,aku nk wish something utk si birthday girl..

"...happy birthday ana.. ko 22 sudah.. tue betol ko.. haha~
aku harap kite same2 dapat melalui zaman single ini dgn tabahnye..aku doakan ko cepat2 dapat boipren yg ensem,kacak lagi bergaya..tak lupa jugak,harap2 beliau mempunyai otak yg tinggi IQnye.bukan berotak seperti lembu(aku tujukan kepade ex2 kite dulu.ngee~).
itu je aku nk wish.."

oh~
juge tak lupe kepade cik HASMAR NURUL NATASYA BT ABU HASSAN. 2 hari lepas,aku terlalu bz menguruskan mcm2 benda.. ni aku wish utk ko ye tasya..sile bace dgn kuatnye..

"utk cik tasya yg disayangi, HAPPY BIRTHDAY YG KE 21..ko dah tue jugak. harap2 ko semakin matang dan tahap kelembapan ko semakin berkurang seiring dgn pertambahan usie ko yg semakin tue..hakhak~
well,mekaseh sbb sentiase jd kawan yg baek utk aku...aku sayaaaaannngg ko..."

ok~
berbalik pd citer encik boncet aku..
si boncet adelah binatang kaler pink berbentuk star. atau dgn kate laennye,die adelah kawan baek encik spongebob.. ENCIK PATRICK.. tiap2 malam,si boncet ni la yg aku peluk waktu tido.. tp malam ni,cik tasya telah membuat onar pade si boncet aku.. ketike kami tgh syok2 mkn kek (bukan calang2 kek ye. brownies walnut yg dibeli di secret recipe oleh birthday girl) cik tasya yg sedang memeluk si boncet terlalu syok mkn kek.
mule, die peluk si boncet aku. cerite bermule bile die cube utk menyelamatkan si boncet aku dpd terkene serpihan coklat yg jatuh mase die mkn. tp kemudian,dengan sadisnye si boncet terlepas dr tangan dan.....

kelepek~

kaki si boncet sudah berade di atak kek..
di waktu yg same,aku baru mencubit sedikit kek utk dimasukkan kedalam mulut.
tergamam aku melihat si boncet aku terbaring di atas kek. kelakar pon ade jugak.. mahal kek tu..pandai si boncet cari tempat landing..
berguling2 aku kt atas lantai.. nk amra pon tak ley..sbb cik tasya tak sengaje.. sudahnye,aku pakse cik tasya utk memandikan si boncet sampai TADE sket pon kesan coklat. sian cik tasya.. seb bek cik hunny baek ati.nk tolong cik taysa menyental coklat yg melekat pd kaki si boncet..
naseb ko la sya oi~

mlm ni aku tido tanpe boncet..
hoo~

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.