Friday, July 23, 2010

merempit ke sunway pyramid..

mari merempit...

and i got a very long journey today...
sbbnye,adyLL salah klua simpang.. sunway pyramid yg sepatutnye cume 20 minit jadi hampir 1 jam ditambah dgn jem yg melampau di petang jumaat..

alasan yg kukuh/mengikut perancangan awal,aku menjejakkan kaki ke sunway pyramid adalah untuk tgk MANTRA.
(sebab : aku TAK SUKE pegi shopping complex yg crowded..! kusut..! )

tp oleh kerana kelewatan kami sampai,dan cinema tu plak tak reti2 nk bersabar utk rolling filem diowg,maka kami pon pasrah utk menukarkan plan kami drpd tgk muvi kepada makan.

maka,dgn langkah kaki yg gagah berani kami mencari port utk mengisi perot yg sememangnye berjoget2 kelaparan..

punye la jaoh kami berjalan,sudahnye PIZZA HUT jugak yg kami tuju. padahal,kt pintu belakang uitm tuh sket punye besar PIZZA HUT.. saje je nk buang minyak moto pegi PIZZA HUT nun jaoh kt sunway pyramid.






muke2 kelaparan menunggu pizza yg mmg sgt lambat. huh~
servis die mmg mcm haram. lambat,tak mesra alam, waiter wat tak tmungkin sbb ramai orang,jd sumenye jd kelam kabut..



menahan kelaparan dan kebosanan..(hampir nk tido..)

kebuluran yg melampau menyebabkan kami tak reti2 nk bersabar bile pizza yg kami oder sampai.

tgk muke org kebulur~

bile dah kenyang kaki mule la nk wat hal.. merayap kesana sini tanpa arah tuju. ambek gamba tanpe rase malu. dan membuat hingar bingar tanpe mempedulikan org sekeliling..

sepatutnye pix ni kami ambek menghadap kearah cermin besar kt blakang tuh. tp bile kami nk snap pix tu,ade la satu makhluk yg tak dikenali posing kt blakang kami. siap buat muke cute..
aku secara otometiknye tak tahan dan tros ketawa..

"aku tamo die ade dalam pix kite..!"
secara ikhlasnya aku berkata2..

lalu dgn muke yg kecewa sbb tak dapat menyelit diantara kami2 yg glemer dan chantek ni, die pon mengofferkan dirinya utk mengambil pix kami..

inilah hasilnya..



tak chantek...!!

eh~
bile tgk jam,baru aku sedar yg sepatutnye aku da ade kt bilek waktu ni.. sebagai pelajar kolej yg berdedikasi,aku perlu balek sebelom kol 11..klu tak,sile la berkhemah diluar kolej.. (bak kate pak guard)

malangnye, KAMI LUPE KT FLOOR MANE KAMI PARKING MOTO...!!! terasa amat bodoh bile naik 1 floor ke 1 floor mencari dimanekah terletaknye motor2 kami.

selepas hampir 15 minit berusaha.. akhirnya kami jumpa jugak.. naseb baek jumpe.klu tak,maunye tido kt situ mlm ni..

jam 10.55pm kami selamat sampai ke KOLEJ MAWAR..
sempat masok sebelom 11pm..
terbuktilah yg aku sememangnye pelajar berdedikasi..
yeah~

masih hidup baik baik besama teman tersayang..

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.