Monday, February 28, 2011

interview yg hot..

setelah sekian lama aku bertapa di gunung ganang yg tinggi melampaui batas norma kemausiaan juga tanpa nama yg spesifik aku aku karutkan,dan kini aku pulang,ibarat kapal yg berada di pelayaran,pulang ke pelabuhan. dilanda ombak dan badai..ibarat errr....

*ape aku merepek?

okayyy..
aku mmg dah lame tak hapdet belog. bizi aku mmg mengalahkan pejuang2 keamanan palestin. malah aku lebih bizi dari itu pasal,aku langsung tak sempat nk alih gelas aer yg dah berada di atas meja aku hampir 2 minggu.. kalau pijat same lipas boleh buat swimming pool,agaknye die dah bawak anak beranak campur atuk nenek die serta jiran tetangga die berpiknik dalam gelas tu.. tp sayangnye gelas tu kering kontang. padan muke kaw..tak ley piknik2...

*sorryyy..termerepek lagi..

entry2 merepek terpakse dibekukan buat sementara waktu,mmg tak sempat nk buat esei pasal aku tade mase nk pikir bende2 lagha.
aku bizi,,paham tak? aku bizi hokayyy...


*kalaupon korang tanak kesah kebizian aku,korg kene ambek kesah jugak..

gile mengarut intro aku.. walaweeii~

************************************

meh mulekan interbiu ape yg terjadi pade aku sepanjng aku menyepikan diri dari arena perblogan ni..

p/s : sape nk bace,buleh bace. tp get ready baldi atau besen utk tadah muntah ijau ko. aku nk memerasankan diri siket.
sape tanak bace,buleh gerakkan cursor pegi kt tande x dan tutop window anda. mekasehhh~


korg bayangkan yg kt tengah2 tu aku kay? bayangkan tau...!!



soalan : ape yg berlaku pade cik atiqah? lame tak hapdate belog?
jawapan : laptop haku terbakar. maka,aku mengalami ketiadaan laptop. mau beli,belom mampu pasal tade sape2 mau bagi duet. ngerti?

soalan : ape perkembangan terbaru cik atiqah sekarang. nampak semakin maju dan bizi?
jawapan : ko jgn nak menipu. bile mase aku semakin maju? okaayyy..perkembangan terbaru,ksekarang sudah pakai spek mate. paham ape itu spek mate? CERMIN MATE okay... pasal aku sudah dinasihati oleh pakar akibat drpd tahap kerabunan yg semakin teruk ekoran daripada pemakaian kanta lekap.. erkkk contact lens..

soalan : oo..mesti semakin huduh kan?
jawaan : oh tidak..i sentiasa hot okayyy... heyyy..!! i cili mulut u karang... dem..dem..

soalan : dengar kate pegi perlis semalam?
jawapan : oh yeee... semalam aku pegi perlis. pasal ade pertandingan rekacipta robot. haa... jgn tanye byk2..aku malas nk stori.. kang esok2 aku rajen aku hapdet pasal 4 ekor robot tuh.. arini aku tak mau cite..malas..malas...

soalan : apesal asyik post pasal video2 pelik.. (rujuk pade entry2 sebelom ni)
jawapan : masal malas nk menaip. aku suke video tuh, pasal muke mamat dalam video tuh buleh buat aku gelak setiap kali aku tengok video tuh. maka,aku saje2 post kt sini pasal aku nk share ngn korg. nk tgk silekan..tanak tgk,sudah..

soalan : aaaa.....
jawapan : diammlaaa..!! aku dah malas nk jawap..

sekian saja sesi temubual besama cik atiqah selaku selebriti kita pada hari ini.. terima kasih kerana membaca sehingga keakhirnya..

cukup sampai sini............


***************************

komen kaki :
cukop hot?
aku dah hot dah ni..

komen kaki :
angin dah tak brape nk sepoi2.
panas la pulak malam ni..
haisshh..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.