Wednesday, September 22, 2010

ketike raye da nak abes~

haaaccchhhuummm~

erk..tu adelah soundtrack kunun2 terbersin sbb blog aku berhabuk bersawang labah2 akibat da lame tak update.
macam ni la bile da masok self destructive mode. banyak bende yg nk pikir,kene pikir dan tak hingin nk pikir tp kene pikir jugak.

snap2 mase raye..


pic family yg aku da edit sbb background yg huduh. aku nk try tuka background jd cam ala2 kt hawaii,tp aku tak reti.. aku ni bute teknologi jugak sebenarnye..adobe photoshop pon aku tak reti guna..kot bagi lagi software yg advance2 tahap petala bumi tu,lagi laa... mau aku nganga 3 4 jam dpn laptop ni...


pix ni dicuri drpd page cik ika. kerana aku tade kamera canggih2 + mahal2 yg ley snap pix lawa tak hengat. pix hasil dr sumbangan hj canon/dslr baru cik ika. mintak halal atas pencurian ini ye...

well,bak kate cik ika,jika hidup anda tak berapa ceria akibat ape2 masalah,anda bolehlah mengabil pakej 1 jam bersama kami. aku sure korang akan mengalami masalah kegelian otot akibat terlalu banyak ketawa.. tak caye?? meh cube...


korg rase aku da layak jd mak org tak?? pix ni di snap oleh seorang kazen aku ketika aku menganggu ketenteraman baby ni tido, makhluk kecik ini adelah org baru dalam family kami.anak kazen aku yg baru 3 bulan tgk dunia. 1 hape pon tak reti selaen merengek mintak susu.

pix ni bukan nk tunjuk awek control cun yg pakai baju pink ngn tudung coklat neh. walaupon muke ala2-comel die memenuhi lensa kamera,tp aku lebih tertarik pd makhluk kt belakang tu.aku masih tak paham apekah yg cube disampaikan oleh encik nazirol dgn ekspresi muke cam gitu.



...........malas la nk tunggu blogger ni upload pix. lembab... mengalahkan penguin blaja maen roller blade. aku punye tahap kesabaran bukanlah tinggi cam gunung everest nuh. klu ade bende lagi tipis dr kulit bawang,cam gitu la aku nk samekan tahap kesabaran aku sebenarnye.

walaupon aku rase aku adelah makhluk terakhir yg baru nk terhegeh2 tulis cite pasal raye kt arena blogger ni,aku tetap nk ucapkan


..........SELAMAT HARI RAYA

buat sume2 hidupan2 yg berada disekeliling aku : aku mohon maaf atas sume salah silap aku pd sume2 makhluk yg penah kenal sape die owner blog ni. kot aku ade kasar bahasa walaupon aku tau yg aku teramat la jarangnya bersopan santun bila berkata2. aku mintak maaf dr hujung rambut sampai ujung kuku kaki aku.utk sape2 yg aku ade terambek,termakan,atau ape2 ter yg melambangkan aku tak sengaja,aku mintak maaf sgt.. dan klu korg rase korg tak ley nak halal,meh datang mintak kt aku..raye2 ni aku baek ati sket...

.....................................................stop mode raye

kembali kepada mode final-exam-around-the-corner..


~END~

hidup.baik.baik.pas.tambah.2kg.mase.raye

2 comments:

Ibu Ammar said...

Selamat Hari Raya. cantik gambar pakai baju sedondon. hehe

nUruL.atiQah_ said...

slamat ari raye jugak...
thanx for the compliment. hee~

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.