Thursday, October 7, 2010

zoo saye bertambah besa.... =)

entry yg pendek lagi simple..
cume nk mention kt korg,zoo aku da semakin besa skang...mcm2 binatang ade..

tak tau ke aku ade zoo??
ish..ish,.. kesian betol..

ni la zoo aku.. dgn backgound kaler biru gamba mickey mouse + minnie mouse.. da cam katil kanak2 yg baru nk akil baligh la pulak. hee~

entry sebelom ni,cume ade 4 ekor je binatang.


tp sekarang dah ade lagi penambahan..

ops...senget plak.. tape la..korang pusingkan la monitor laptop korg tuh..

haaa,...nampak ape yg bertambah?? ade bobo disitu... seekor badak kaler oren.
terime kaseh kepade encik pemberi badak sbb bagi aku badak kaler oren..
mmg kiut sbb ade bunge kt badan badak...

sape bagi?

eh..rasie... tak ley bagitau..
t kang jd kontroversi..
aku tamo runtuhkan rumah tangge org.. ;)

hee~

mintak maap ye encik pemberi badak.aku tak ley mention name ko kt sini.

btw,terime kaseh utk badak oren yg kiut ni...

~END~

hidup.baik.baik.tatau.nk.pelok.binatang.mane.mase.tido.

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.