Tuesday, October 5, 2010

selamat ari tue nUruL.atiQah~

hepi besday to me..
hepi besday to me..
hapi besday to me..
hepi besday to me..

arini genap umo aku 22..
horay..! horay...!!

dan.... terime kasih juta2 lemon pade sume2 makhluk yg wish..tak kire gune hempon atau gune pesbuk.
tak kesah la ape pon medium korg utk menyampaikan ucapan besday kat aku..
ianya sgt2 dihargai...

dan jugak...

tenkiu sbb siram aku ngn bedak yg nauzubillah wanginye sampai aku jd cam nenek kebayan..
tenkiu sbb tekup mulut aku ngn selimut bagi mengelakkan sore aku yg merdu ni sampai ke telinge pihak yg berkenaan..
tenkiu utk adiah yg korg bagi sampai aku tatau nk tido celah mane dan peluk ape sbb katil aku penoh ngn mcmc2 binatang..


oh ye...
besday kali ni,aku dapat nyet-nyet dr cik tasya..dan gaphil dr cik ana + cik adyll.




encik moncet dan cik star da ade kawan...
penoh katil aku...
by the way,
terima kasih sangat2...
korg sangat dihargai...

~END~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.