Friday, December 31, 2010

sehari bersama budak2 bengong ke sungai gabai...

tarikh : 22 dis 2010
mase : pagi2 bute sampai ke malam2 bute
tempat : sungai gabai,ulu langat nuh....
kroni : robotic team,fakulti kejuruteraan mekanikal,uitm.

oleh kerana aku baru dapat pic2 ni,maka baru skang aku update pasal trip bengong korang mase kite pegi gabai aritu.
mekaseh byk2 pade encik panda pasal bawak kamera. kalu tak,tade la bukti kukuh yg kite pegi gabai aritu. so,utk sume2 makhluk yg tak dapat follow..

JANGAN JELES~

aku malas nk taip byk2 pasal tade mood sbb esok dah taon baru (Ape kene mengene malas ngn taon baru tah..)

korang tgk je la gamba2 ni hah..pastu pujuk ati sendiri yg jeles tuh. aku tanak masok campo.
chill~



baru sampai gabai. poyo je nk gerak kol 10 pagi.. sampai pon dah kol 12. huh~

daki tangge menuju puncak. erk~ tak..tak..
daki tangge naek atas. masing2 kembang2 idong pasal penat.. tade stamina betol..haha~

mungki encik panda mengalami kepenatan melampau pasal kene panjat tangge2 tu sume sehingge beliau sanggup mengeluarkan muke sedemikian rupe...


baru sampai ke aer terjun yg dicari dan kunun2 sedang beriye2 menghidupkan api utk bbq. tp hampeh..sume blah g mandi..tingal kami 2 org pompuan comey lote tu je yg dok tergedik2 idopkan api. huh~

ni la wirawati negara yg berjaye idopkan api..hahahah

masing2 masih berpakaian lengkap lagi..


mangse2 kebuluran lepas mandi.. kesian~


port chantek utk maen aer.. chantek kan..kan..kan..



ini pulak pic saje2 snap mase nk tuon. waterfall die sumpah chantek. wuu~



nk balek dah...penat mandi2 sume. pasni nk g melantak kt uma encik dino plak. huray~




arah tuju : pegi kete masing2.



singgah surau utk solat zuhur. bagos2 adek2 aku neh...
p/s : sape2 nk jadikan calon menantu ataupon calon laki,bley kontek aku k..

............................................

nota 1 : korg tak salah bace. encik panda benar2 wujud. aku tatau apesal beliau bername panda. name asal beliau adelah shafik bin abdul saad.
nota 2 : lepas dr kt surau ni aku dah malas nk upload pasal dah tade muke aku lagi.malas ah nk upload. haha
nota 3 : kami bukan balek,kami pegi kolam aer panas. td kan da maen aer sejuk..ni nk maen aer panas2 plak.
nota 4 : pastu kami makan2 besaaaaa punye kt uma encik dino. mak die masak sedap2.. solat maghrib sume,baru naek flight balek shah alam.. heh~
nota 5 : trip ni mmg enjoy ah.. bile nk wat lagiii??

~END~

4 comments:

Nama Diberi Hizzul Hamli said...

ape wat2 lgi haaa...
aku dpt ayam ckit, boikot3...
ahahahaha
anyway, enjoy3...
steady gugurl!!!! ttbe je...
ahaha

boboy... said...

nice....len kli aku buat lg....hahaa

nUruL.atiQah_ said...

kalau bagi komen menarik sikit tak ley ke?
isk...isk..

nUruL.atiQah_ said...
This comment has been removed by the author.
masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.