Sunday, December 12, 2010

xpdc yg mencabar kaki...

yieeehhhaaa...~

aku berjaye jugak mengaupdate blog walaupon aku mempunyai tahap kemalasan yg maksimum utk menaip dikala cuti2 semester ni..tp apekan daya,aku dah janji ngn korg sume utk menjeleskan korg lepas aku balek dr xpdc aritu kan?
maka aku menggagahkan diri utk mencapai laptop terchenta seterusnya menaip entry yg tak seberapa ni...
aku malas nk taip panjang2...so,korg tgk la gamba2 yg aku upload ni key.. aku tau dan teramat yakin korg mesti akan jeles punye... =)

ni view dr salah satu puncak gunung.tp aku pon tak ingat puncak gunung mane satu..

ni plak malam kt puncak gunung yong belar. kami mkn ramai2 beralaskan plastik itam. tp mmg happening giler.. bende sikit pon bile kongsi ramai2 ley buat pwot lapa jd kenyang...

view gunung yg berkabus...pon tak ingat snap dr puncak mane..

half of the team...

puncak gayong..tak sempat nk runnig g sane pasal kaki injured. curik gamba pon jadi la...

nice view kan? pasal aku g mase musim tengkujuh,payah nk dapat view terang benderang camni. dapat ni pon da cukup naseb baek...

banjaran titiwangsa...

at the starting point. muke semangat sume...

aku curi dr fesbuk sape tah... aku suke view ni...


makan same2 kt puncak three boundaries. puncak ni adelah sempadan bagi 3 negeri. PERAK,KELANTAN dan PAHANG.

view waktu maghrib dr puncak yong belar..

celoreng2 di puncak yong belar,,cari la mane satu aku. hahah

............................................................

well...

- teamwork itu penting ye kawan2... jgn pentingkan diri waktu dalam hutan. esp mase aku saket.ramai yg tolong.. tenkiu sgt2..
- time kaseh pade sweeper yg slalu sabar dgn aku dr ari pertame lagi. pasal aku pancit sejak awal2 xpdc. tak g training punye pasal... setakat jogging 2 3 round. tak cukup..!! ish...serik la aku..esok2 kene training rajen2...
-pade abe mat merangkap ketua group aku,mekaseh sbb slalu tolong saye...!
-sejuk yg melampau kt puncak2 sume gunung yg aku lalu,wat tangan aku masih rase kebas sampai hari ni.tp kesejukan yg aku lalui,mengajar aku menghargai panas.
-kaki aku yg injured jd bengkak sgt2 lepas balek dr xpdc ni. kuku jari kaki pon tanggal.. terok betol condition kaki aku..
-aku nk pegi lagi...!!

~end~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.