Friday, August 20, 2010

bile hati berkecamuk...

mmg sekarang hati aku sgt2 berkecamuk tahap dewa punye..
da la kepale tgh tingtong sbb da seminggu tak tido malam.. mate plak da mule ade mekap yg kaler2 itam bawah mate nuh. dan secare tibe2 jugak,seseorang yg aku dah buang jauh dr pandangan mate aku muncul bersame window ym kt skrin laptop aku yg teramat luas ni..

naek juling aku bile tgk name tu appear..tangan sejuk.jantung rase nk tanggal.
sumpah! tade rase marah.. aku da lame trime hakikat yg aku ni mmg bodoh sbb senang2 je kene maen camtu dulu..

cume rase allergic ngn name tu tak ilang lagi.. hati rase disiat2 bile ingt balek pe yg jadi.. rase nk menyorok bawah tanah bile teringat kebodohan dulu..

drop the subject sebelom aku melalut tah kemane2..

................................................................................

need somebody shoulder to lean~
badly..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.