Wednesday, August 11, 2010

ramadhan datang lagi..

alhamdulillah..
sekali lagi ALLAH bagi aku peluang utk sambut ramadhan..

rasenye cam sekejap je aku sambut ramadhan tahun lepas.. tibe2 ramadhan da muncul balek.. cepat betol mase berlalu. terase sekejap sgt mase berlalu.. lepas ni raye,lepas raye, final exam..

tak lame lagi,bulan 10,cukup la umo aku 22,rase cam baru semalam sambut birthday yg ke 21 kt pantai bersih,penang..

well,,trime kaseh utk kenangan itu..walaupon surprise tu tak menjadi sbb da kantoi awal2 yg korg nk wat surprise birthday party utk aku,tp aku tetap hargai pe yg korg buat.. susah2 je.. hee~

kembali pd topik asal..
rasenye banyak sgt2 beze antare ramadhan kali ni ngn ramadhan tahun lepas..

antarenye..

................ramadhan taon lepas,aku masih ade due nenek. tp ramadhan kali ni nenek aku da tinggal satu.. nenek aku meninggal seminggu sebelom raye.. (alfatihah utk arwah)

...............ramadhan taon lepas,aku pose kt penang.. ade cik asiah yg slalu melayan kerenah aku yg cerewet.tp kali ni,cik asiah aku da tinggalkan kt penang..

...............ramadhan taon lepas,tiap2 kali nk berbuke aku akan dapat text 'selamat berbuke,sayangku'.. tp ramadhan kali ni,die anta text tu kt org laen plak.. haha

banyak lagi la bezanye..tp mcm tak larat la plak nk state satu2..

harap2 ramadhan kali ni menjanjikan pulangan pahale yg banyak utk aku.. kerana aku mendapat rumet yg baek dan pastinye die akan mengheret aku bertaraweh,kejut aku bangun sahur walaupun aku kate aku tanak makan,dan membebel itu ini pade aku.. MEKASEH ANA,ADYLL DAN NESYA.

semoge ramadhan kali ni penuh berkat dan membawa kisah yg manis utk aku..
mcm ramadhan taon lepas jugak.. walaupon sume tu tinggal kenangan,tp ia tetap indah untuk dikenang..

"ahlan wasahlan ya RAMADHAN.."






hidup.baik.baik.menghadapi.ramadhan.kali.ini.

~END~

ops~

p/s : kepade si die yg jaaaaoooooohhhh nun disane, aku da beberape kali mimpi kamu datang. harap2 kamu sihat dan bahagie di sane. semoge ramadhan kali ni kamu menjadi lebih baek dr yg sebelomnye.. aku doakan kamu cepat2 kawen dan bahagie bersama tunang kamu..
aku da pegi jaoh,dan aku harap kamu cukup puas hati dgn ape yg aku dah lalui kerane kamu.

pasni jgn datang dalam mimpi aku lagi ye?? menyemak.....

ikhlas,
atiqah

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.