Thursday, August 5, 2010

salan kuiz tentang citer MANTRA terjawap sudah...

MANTRA..
dr citer ni release ag aku sebok nk tgk.sbb aku adelah salah seorang peminat fanatik citer antu. walaupon kadang2 cite antu malaysia ni bodoh2 belaka,tp aku masih attracted nk tgk.. tp aku bukan nk cite pasal kegilaan aku tgk cite antu..aku nk cite pasal cite MANTRA yg aku baru tgk petang td. selepas 3 kali kecewa tak dapat tgk sbb terlambat sampai.

pd aku,cite ni quite bosan. dan ade gak scene yg menyakitkan + menggelikan tekak aku yg tengah mkn twisties mase tu..

to make it short,aku tgk cite ni dgn penoh tande tanye...

apekah pertanyaan tersebut??
ni aku senaraikan satu2..

1) sapekah hero sebenar dalam cite ni?? muzir atau hasbi?
2) apekah yg dibuat oleh lebai ape-name-die-tu (bob lokman) kt tanah perkuburan malam2 bute??
3) selalunye cite2 antu ni die pakai ayam utk bagi khadam die makan.tp ni pakai bangkai kucing. apsal eh??

jawapan yg aku dapat selepas menonton cite ini..

1) heronye adelah lebai ape-name-die-tu (bob lokman). kerana die yg setelkan pergaduhan antr muzir dan hasbi. dah antare 2 ketul makhluk tu,bob lokman la yg paling terer sbb die gune ayat2 suci alQuran. jd,die heronye... (boley kan camtu??)
2) ape yg die buat adelah bersiar2 sambel ambek angin malam..mungkin lebai tu suke bau bunge kemboje..tu yg die jalan2 kt kubur...
3) haa.kali ni jin2 kt malaysia ni da pandai demand. mungkin die da bosan makan ayam.. jd,die tukar selera kepade kucing plak. itu adalah satu kelainan dan unik..

kesimpulan,
aku bengang sbb borhanuddin (Anak kepade muzir) tergamak teroskan ilmu hitam bapak die...tak serik2 agaknye tgk bapak sendiri mati dgn tragisnye kt depan mate.

adeh~

~END~

aku.hidup.baik.baik.lepas.letih.gelak.dalam.panggung.

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.