Tuesday, March 2, 2010

angin malam yg sejuk...

sebenanye tajuk tu tade kene mengene ngn entry aku.. saje2 je aku nk mention pasal angin yg sgt kuat.cm nk ribut je aku rase. maklum la..umah aku di tingkat 22 ni mmg tempat laluan angin..lagi2 malam. angin laut. klu musim
hujan,rasenye mcm nk beku duduk umah. tak perlu kipas angin.. syok sgt~
sejuk mmg sejuk.tp sronok jugak. sbb 2 3 ari ni cuace agak panas.. berpeluh2 even dok kt uma tanpe wat pape.skurang2nye mlm ni berangin,sejuk la sket.. aku berstokin + sweter segale.. didi panggil stokin aku ni,stokin santa claus. sbb kaler die merah + itam. pape je la didi oi~

ape ye nk diceritekan..

crite 1 : hari ni adelah hari yg agak malang.mungkin~ aku asyik nk terjatuh je.. beberape kali gak la. kaki aku tersangkut.tp sempat cover ag.. tade la aku jatuh tergolek dot. hehe~
ptg td aku g clas.clas yg besenye aku ponteng.tp sbb aku da kene warning,nak tak nak aku terpakse la gagahkan diri utk dtg. tp dlm clas tu pe aku wat? aku tido~
lebih baek dpd aku tido kt umah kan?? so,jgn komplen2..



muke stress tunggu kelas abes~
ngantok giler~
adoi~



muke stress jugak.tunggu kol 2.nk masok clas lps lunch..

crite 2 : aku g test kol 8 td. honestly,aku mmg tak bley jawap.aku mmg tak stadi langsung. aku mmg betol2 berserah je td.mane tak nye..aku bukak je nota tu,mate aku pon mule mengantok.. setan pon mule la dtg dok bergayut kt mate aku.. byk rasenye setan yg dtg.sbb mate aku terase sgt berat,pastu ape lagi... zzzzz~



me in speky mode~
ni aku snap mase nk g test td.
cintact lens aku,aku dah buang..sbb die menyakitkan mate aku.. geram betol~

cerite 3 : aku kecewa~ td tgh hari aku punye la berkobar2 nk mkn cendawan goreng kt medan. semangat giler aku.dr umah da set da nk mkn cendawan. tp ape jd?? kedai tu tutup..! waaa..! rase nk nanges.. kecewe sgt. pastu tuka arah g mkn kt pertama. ape jd?? lauk habis...tergurisnye hati aku.. huu~

.......................................

erm~
tibe2 rase rindu plak kt mak.. mlm2 camni,sorg2. rindu plak nk balek batu pahat. nk jumpe mak.jumpe ayah.jumpe ayep,ande,acik ngn adek. apesal ngn aku hah? padahal baru je balek 2 minggu lepas.

tibe2 rase nk nanges..sbb go trough sume ni sorg2 kt sini.slalu klu mak tipon,mst cakap ak je. tamo mak risau.tp dlm ati tade sape tau..
rindunye kt mak..rase nk balek batu pahat mlm ni jugak..nk g cium pipi mak..

mak~
akak rindu~

*aer mate mule nk klua..

adeh~
aku jarang homesick..
.......................................

hujan pon turun~
ALHAMDULILLAH~
aku rase nk tido...
sambung sok~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.