Sunday, March 7, 2010

hemponku yg tersayang..

sebenanye aku dah lame mmendam rase.sedey..sadis..geram..mara.. bercampur gaul sume dlm hati ni..
satu mlm yg dingin,aku stadi dgn tenang sbbnye esoknye ade test. tp bile mate mengantuk sudah,aku pon kemas2 la. get ready nk tido. tp hampess...!! tgh aku angkat buku2 aku,hempon aku terjatuh dgn kuatnye.. terhempas dgn sadisnye..rase nk nanges aku tgk hampon aku terdampar mcm kene strok. damn...!
aku menjerit mcm nk gile.tp apekan daye,hempon aku dah jatuh.nasi dah jd bubur.
lepas rase tergamam aku ilang,lepas mulut aku tertutup setelah beberape minit ternganga aku pon tunduk dan mengutip hempon. aku check skrin,ok. check kamera,ok.check kamera dpn yg utk 3g tu,ok.check speaker,pon ok. aku pon senang aati sbb hempon aku jatuh dr ketinggian yg agak tinggi jugak,tp sume ok.lalu,aku tido dgn tenang.
tp ke huru-haraan aku terjadi pd satu mlm lepas hempon aku jatuh terhempah. dimane bile ambek hempon aku selepas beberape jam tak memperdulikannye(sbb tgh khusyuk dan tawaduk online),skrin hempon aku berubah menjadi pelbagai corak yg membat aku rase nk baling je hempon tu teros dr tingkat 22 ni ke bawah..tibe2 skrin die jd camni..



damn.. rupenye LCD hempon aku pecah kerane kejatuhan itu.tp apsal die ambek mase 24 jam utk appear kepecahan tu?? ntahla..tatau plak aku sebab musababnye..

wallpaper pon jd huduhkerane ade penambahan corak2 yg tak sepatutnye ade.


gamba sape jd wallpaper tu?? ntah~

geramnye aku tak usah nk ckp la. saket mate aku nk bace msg. tp itu cerite seminggu sudah..
skang ni,ape jd pd hempon aku?? oh~ bolom anta g klinik lagi. tp kepecahan itu semakin melampau. makin byk plak line2 itam yg tak chantek tuh.. adeh~



seminggu aku menahan pandangan mate aku,dpd melihat kecacatan yg ade pd skrin hemponku ini.tp aku tak mampu.kecacatan ini semakin melampau.tp aku rase aku masih boley bertahan memandangkan aku tade nk msg sape2(single?? hakhak) so,klu nk bagitau pape pd aku,sile kol saje krn skrin ini semakin melarat. nanti2 garis2 hitam tu akan memenuhi ruang skrin hemponku ini,dan waktu itu,baru aku mahu anta hemponku ini ke wad icu berdekatan. kansernye semakin melarat~

jd,korg paham2 la klu aku tak paham atau tak reply msg korg. pape penting tolong kol saje.kerana function hempon aku skang hanye utk kol. tu pon tak nampak sape yg kol. aku pakai agak2 je. haha~

sian tak kt aku?
hempon aku saket~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.