Thursday, March 4, 2010

bile stadi je..perot mulela buat hal~

aku tatau la sawan ape yg melanda perot aku semenjak due menjak ni.. bile aku bukak buku je,ade la yg die aku mule meragam.. yg saket perot nk terbe..tuuuuutttt la.. yg nk makan la.. yg nk kentot la.. byk pulank cekadaknye.. sebelom aku bukak buku,tade plak die nk wat hal. so,aku pon mengambil langkah drastik dgn meminom aer sebaanyak mungkin bagi mengelakkan perot rase lapa,rase nk ter...tuuutttt,atau rase nk terkentot. tp laen plak masalah yg timbul bile perot aku kembong dgn aer. boncet la plak jadinye.. bertambah2 ag diameter perot yg sememangnye tak ramping.. ape la aku nk buat ngn perot yg tersayang ni..

::..buat perotku,janganlah manje sgt..aku nk stadi.sok aku test.kang kalau fail sabjek ni,aku kene pulun stadi plak..dah tak boley nk tido dlm clas.. rugi tu~ ..::

buat clasmetku yg tak berape nk disayangi,wish u gudluck for d last paper.pasni merdeka..tanpe dibebani oleh test yg melambak2.2 minggu kite terseksa kn? eh.. test 2 lambat lagi kn?? sempat la enjoy.. hee~

buat paiz ngn daus.. bile kite nk g merayap lagi ha..??

damn~
toilet da memanggil2..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.