Tuesday, March 2, 2010

bangun pagi~ gosok gigi~

hakhak~
teringat lagu zaman kanak2 rebina tuh.. tp skang aku bangun pagi,aku lom gosok gigi ag. tros mengadap laptop. hahah~
siapkan lab report yg tah hape2.. patutnye semalam kene anta.tp sb salah buat,terpakse repair blek. nyampah~
semak betol wat keje 2 kali.. da la nk kire sket punye susah. rumus panjang cam ular sawe. benci..!! benci..!!
smlm,adelah hari yg tak best bagi aku.tu yg tade post entry. tade mood.tp pagi ni,mood melambak2. haha~

apsal smlm tak best??
sbb pertame : aku terbagun lambat.sbbnye mlm tu tido lambat. wat lab report yg tak isap2 ag ni.
sbb kedue : kantoi solat subuh sbb tak dgr langsung bunyi alarm. spoil my whole day. rase tak best sbb terkantoi solat pagi tu. huhu~ tp da qada balek da.
sbb ketige : sume bende yg aku pegang,jatoh dr tangan aku. beli telur 10 biji,2 biji pecah. damn..!
sbb keempat : lab report kene rijek sbb calculation salah..
sbb kelime : aku msk megi. time nk mkn,bley plak aku tersepak mangkuk tu. tumpah la separuh.. warggghh...!!
berguling2 aku kt sebelah mangkuk megi tu.. geram betol.. mangkuk sket punye besa camtu pon aku bley tersepak..



penumpahan megi yg menyakitkan hati..
sbb keenam : mungkin sbb bdn penat. 3 hari berturut2 tido tak menentu. sumenye jd tak kene..

so,aku tido awl mlm td. tp tade la awl sgt pon~ kol 1.40am. awal ke? klu nk compare ngn mlm2 yg lepas,agak awal la.. haha~
bagun pagi ni..mood aku lebih ceria. best je sbb da dpt tido yg cukup..!
kesimpulannye,jgn wat gile camtu ag.. ade ke merayap sampai tak tido sume. pastu efek die sampai 2 3 hari. tp best..rase nk buat ag.. haha~

smlm gak, balek2 clas je aku kene jerit 'ggiiiillleeeerrrr' oleh jiran dpn rumah aku yg sememangnye dengki dan busuk ati melihat kebahagiaan aku. mmg busuk ati ko awin~
aku ym ngn die gak mkm td.tp mmg tade bende laen la yg nk di'ym'kn..selaen saling kutuk mengutuk die. mmg syok mengutuk org ni.. hahah~
damn ko awin..! tunggu la ko..arini ko tgk la camane aku kutuk ko. kaw2 punye.. ko tunggu~

hari ni sbb masih pagi ag,so aku tade cite ag nk dingomelkan disini.t mlm la aku update.. mau pegi mandi.

chow~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.