Sunday, February 28, 2010

mlm yg mencabar~

adeh~

aku baru bangon tido.. hahaha~
letih gile.. salm ptg,pas blek joging tasya ajak tgk wayang.. cite niyang rapik. jd pas blek joging,lepak jap..pastu tros siap g tgk wayang jap.tiket kol 9.30mlm. sebelom g,mkn jap. lapa nk mati.. rasenye nk mkn cam antu raye je..haha~
tp nk wat camane..tank kecik..so mkn setakat yg termampu je..

ni nk komen psaal cite niyang rapik. aku ingt la cite die gempak nk mati.. tgk trailer cam seram sgt. tp bile dah tgk.. hmm. hampeh..
tp boleyla~

byk scene die terkejot2 je.. tp aku paling suke scene mase diowg jumpe kpale laila.k.a liana jasmay. kepale minah tu ade dalam balang. wau.. chantek~
aku rase scene tu je la yg aku agak terkejot..tp tu pon aku da bley agak yg kepale laila tu,bapak die sempan dlm balang.pastu bapak die puje. srabot la bapak die.. da tade bende laen ke pe nk wat..

tp yg aku gelak gile2,pasal si tasya.cite lom start ag die da start saspen dulu.belom2 die da jerit cam nampak pontianak dpn mate.. cesh~
didi pon same je.dr umah beriye nk tgk.pastu dok ttp telinge.mate dok ttp pakai hood. tah pape je~
penakot..!




sempat snap sebelom balek. hahah~

then lps tgk wayang mlm td,aku wat keje gile.. wayang abes kol 11.30 a lebey kurang. aku tros gerak g baling, kedah. g kolam aer panas ulu legong. dldm kol 1 lebih gak a aku sampai. tak ramai. cume berenam je. 4 moto. aku,jelly,daus,faiz,shano,ngn asiah. ingt nk konvoi ramai2.tp yg len ade test.jd diowg tanak folow. kami pon pegi je berenam.



nk ambek gamba tak sempat.sempat ambek gamba tiket ni je.. hakhak~
bukti aku da sampai sane..

mmg keje gile.. jalan die agak scary.jaoh~
masok kua utan. lampu tade.jalan rosak. adoi~
tp kitow slow ride je. lepak2 mlm2. gabra jugak mase terserempak ngn geng moto besa. sbb,yela.. kitowg bertige pompuan. bahaye jugak. tp kitowg berjaye jugak sampai dulu sebelom diowg. n balek sebelom diowang blek. haha

tempat die agak menarik. cm satu swimming pool yg besa. tp mmg panas aer die. aku masok sampai paras pinggang je.. tak sanggup aku nk rendam sampai kepale. sedangkan faiz ngn firdaus pon tak berani nk terjun.apetah lagi aku..takot lemas dlm aer panas plak kang.. hahaha~

kol 3 pagi baru kitowg gerak balek penang. singgah kedai mkn jap kt baling.sbb jalan berkabus. tak nampak.so lepak jap mkn2.mau bagi jalan clear sket.pas mkn dok lepak tgk bole kejap.kol 5 baru kitowang gerak. maen2 atas jalan sbb jalan kosong.pemandangan pon da clear.mase tu, kitowg wat jalan cam bapak kitowg punye. faiz ngn daus ambek kesempatan berembat kt highway kulim nuh..cesh~ sempat..

kol 6 lebih baru aku sampai uma. penat jgn ckp la.. mlm smlm aku tak tido jugak.stadi. mlm td pon aku tak tido.merayap. wah..wah..wah.. mmg lembik la aku.. hahah~

pas azan subuh,aku tros solat.online kejap. baru tido.tp tak lame.kol 10 pg aku da bangon.. tak larat nk tido lagi.. haha~
bagon jap.kemas umah,g mkn,cuci baju,then tido semule. tu pon rase tak cukup ag..nk qada 2 mlm punye tak tido.tp nk wat camane. lab report tak buat ag.nk tak nk..aku kene bangun jugak..

mmg aku wat keje gile.. sebenanye lame dah plan nk g sane.tp dulu,terpakse di pospon.sbb encik syamil tak bagi.die kate bahaye. tp oleh kerane skang da tade sape nk halang,aku redah aje. sronok gak.. mencabar~

kepade abg dpn umah kami : terime kasih la byk2 sbb bg strawberi byk2.. lenkali klu g cameron,aku nk bunge plak yek.. hahaha~

hmm~
badan rase letih sgt~
minggu dpn nk g mane plak ye??

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.