Friday, February 26, 2010

saket perot~

adeh~
perot aku saket plak..
huhu~

hari ni 12 rabiulawal. maulidul rasul.. selawat keatas junjungan mulia, Nabi Muhammad S.A.W.

hari ni jugak,cuti umum. hari yg membolehkan aku bangon lewat.. hahah~ lewat tade a lewat sgt.. pas subuh td aku tido balek. kol 8 aku bangon.. bermalas2 kt atas katil.bace2 novel. pastu baru bangon g mandi. ade dating ngn clasmet aku.. nk study same. Alhamdulillah. akhirnye aku paham gak pe yg die ajar. slame sebulan ni aku masok clas,tak paham pae. sudahnye aku tido je.. dpd aku bising..baek aku tido.. ye tak?? haha~
baekkk punye perangai.. pastu td pagi baru kelam kabut nk pahamkan pe yg lect aja slame sebulan ni.. melampau betol perangai.. hehe~
erm.. lame jugak aku study. dr kol 10,sampai kol 1. pas study tros g mkn.. aku mkn kt medan je td. murah pon murah.. aku mkn nasi putih,cendawan goreng,ngn sambal udang. baru rm3. sedap..
hurm~
td petang aku g jogging.sblm g jogging aku temankan tasya ambik moto die.die servis td..pastu aku g isi minyak..lepas byr,aku ternampak satu makhluk yg sgt2 aku kenal.makhluk yg sgt aku rindu. huhu~
encik syamil. my ex-hubby. aku namoak die..die pon nampak aku.tp due2 wat2 tak nampak.aku rase nk menangis je mse nampak die.aku tak cukup ready nk jumpe die.cam tak brape nk cukup kuat lagi.tak sangke plak bley terserempak ngn die td. hm~
mase dok usha facebook die,baru aku tau yg die keje situ.part time. adoi~ mmg tak tamo g situ lagi.. t luke lame berdarah kembali. huhu~

perot saket..
mr.tan dah memanggil2... t sambung..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.