Friday, February 5, 2010

untuk kamu sahabat..

sahabatku..
aku tau kamu betol2 tgh susah sekarang..aku tak mahu tambahkan lagi kusut kepala kamu. cukuplah sekadar kamu tahu yg aku sentiase disisi kamu. aku sentiase sokong kamu. dan aku sentiase bersama kamu walau ape pon terjadi. aku tahu dugaan kamu kali ni mmg berat. klu aku yg berade di tempat kamu,aku sendiri buntu. tersepit ditengah2 masalah yg kamu sendiri tak tahu hujung pangkalnye.

sahabatku..
jgn cepat mengalah dgn perasaan..aku tahu dugaan mmg berat. tp itulah yg ALLAH telah takdirkan terbaik utk kamu.terbaik utk kite.jadi,kite kene terime dgn hati terbuke.kite tak perlu menangis krn kebodohan org lain. klu org itu sendiri tak tahu nk hargai kitebiarlah kite hargai diri kite sendiri. hidup perlu dinikmati.dan kite tak perlu menderite krn bende2 bodoh. jgn terlalu fikirkan bende yg akan membuat kamu lemah. aku sendiri sedang melalui satu situasi yg agak perit.aku sendiri perlukan kekuatan.jadi,biarlah kite same2 belajar. kuatkan semangat.. kite masih boleh hidup.kite bukan seorg yg mudah dipijak.

sahabat..
aku tahu,aku ade kamu.dan kamu juga masih ade aku..kamu akan sentiase ade aku.aku takkan buat kamu mcmane mereka dera kamu.aku masih disisi kamu.. mcm dulu..

buat kedua2 sahabatku..tanamkan dlm diri kamu yg kamu adalah yg terbaik..
dan kamu tak rugi pertahankan ego kamu hanya utk sebuah harga diri..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.