Monday, February 22, 2010

sendiri lagi...

maafkan aku sekirenye aku kejam ade kamu.. aku tak bermaksud utk lukekan hati kamu..tp aku tak mampu utk terus berpure2 yg aku tak rase ape2 lepas kamu pergi..aku sgt terluke.. sgt2 terluke utk mengetahui kebenaran bahawa kamu tak perlukan aku lagi dalam hidup kamu.

aku mmg sudah nekad utk melepaskan kamu.. genap 3 bulan aku belajar hidup tanpe kamu.. aku sudah cukup bersedia utk melepaskan kamu pergi. pergilah kalau ini membuat kamu tenang. pergilah kalau ini meringankan beban kamu.
aku tahu mmg ini yg kamu mahukan.aku tahu rase syg itu sudah lame pudar dihati kamu.aku juge bukan bute utk memahami yg kamu sudah tidak memerlukan aku lagi.aku faham setiap kata hati kamu. aku faham ape yg kamu mahukan. cume waktu itu aku belum bersedia utk melepaskan kamu sepenuhnya. walaupun aku ahu dihati kamu aku sudah tiada.tp aku masih mahu mencuba. tp setelah jelas semuanya yg kamu memang mahu aku pergi,aku faham..aku lepaskan kamu pergi. pergilah kalau itu yg kamu mahukan.aku tak mampu utk menghalang kamu.aku tak mahu kamu derita bersama aku.
walaupun berat,aku terpaksa.aku tak mahu menjadi beban kamu lagi. aku tak mahu menjadi punca hati kamu tidak gembira.
maafkan aku.. aku tak mampu jadi kawan kamu. maafkan aku juga kerana aku akan terus hilang dari kamu..aku tak mampu utk melihat kamu. sungguh..keputusan ini lahir dari hati..jadi kamu tak perlu risau kerana aku takkan kembali pd kamu. aku lepaskan kamu sepenuhnya.dan kamu,jgn cuba utk berpatah balik.jgn hancurkan kekuatan yg aku bina selepas kamu pergi..
kamu tahu yg kamu adalah sebahagian dari aku. tp itu dulu..lepas semuanya jelas,aku belajar hidup sendiri.aku belajar memahami yg kamu semakin jauh dari aku.aku juga belajar yg kamu tak mahu aku terus bersama kamu lagi..
aku redha..
aku faham yg ALLAH telah siapkan yg terbaik utk aku.kerana itu aku rela kamu pergi.aku tahu pennganti kamu nanti akan lebih baik utk aku.mungkin aku bukan 'nur' yg kamu cari.dan kamu bukan 'adam' yg aku mahu.
buat kamu,
semoga kamu sentiasa di dalam rahmat NYA. aku doakan segala yg terbaik utk kamu. mungkin aku tak mampu menjadi apa yg kamu mahu.mungkin aku tak cukup baik buat kamu.. carilah yg lebih menyayangi kamu dari aku. aku lepaskan kamu pergi...

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.