Wednesday, February 24, 2010

bangun pagi pd hari rabu..

ehem~
aku bangun awal pagi ni..
semangat yg agak berkobar2 nk g kelas (berkobar ke? as cam mls je...)
oho..meh nak cite..
mlm td aku 'termimpi'..
aku mimpi psl sumone yg penah singgah dlm hati aku.sumone yg aku sgt2 syg dulu.. yes..! tu diaa... encik syamil.. dielah orgnye.. hehe~
pe ye yg aku mimpikan? entahlah..sebelum tido,aku slalu berdoa pd ALLAH. tunjukkan kebenaran pd aku walaupun pahit. mungkin mimpi tu mainan n.a.t.e.s aka setan.. tp pe yg aku mimpi tu agak membuat aku bangun dlm keadaan sedey. spoil my whole day. huhu~
yes..mmg aku dah break ngn die.tp tipu la klu aku kate aku tade rase syg langsung pd die.aku masih syg die wlwpon tak sekuat dulu. dlm mimpi tu,aku nampak die ngn sowg pompuan laen. yg juagak membuat aku terase jeles sgt2. aku tak kenal sape pompuan tuh.aku nampak diowg berjalan berdua. pastu,ilang.. ceshh..

kesimpulannye,aku tau yg aku masih syg die. walaupon die dah buang aku. aku masih
cube utk move on. aku tanak tros camni sampai bile2.mengharap pade yg tak sudi.
wake up tiqa..!

kepade kamu encik syamil : klu kamu da jumpe org laen,aku doakan kamu bahagie.mmmg susah sgt2 nk lupekan kamu. sbb tu jugak aku tamo jumpe kamu.tamo dgr sore kamu.tamo tau ape2 pon tentang kamu.aku belum cukup kuat.maafkan aku..

warghh...!!
tibe2 rase nk sepak tenet ni..out of range la plak..! org baru nk wat luahan perasaan kt sini.. geram betol..

cukup la cite pasal mimpi.. tuka tajuk..

eheh~
ade sape2 nk teman aku g merayap ahad ni? aku nk release. stress betol bile dugaan dtg bertimpe2 ditambah plak dgn test berderet2. nk g men futsal,team tak cukup. ramai yg ade test wikend ni..

hei~
kang jap ag aku bakar jugak line tenet ni.. ase nk mara dah ni... spoil mood nk menaip. huh~
mau pegi mandi sudah..
nk g kelas..
mls~
lalala~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.