Tuesday, February 23, 2010

hari yg agak membosankan..

hari ni,aku rase cam same je ngn hari2 yg lepas.. pagi2 bangon g clas.. pastu g clas.. ponteng clas,balek,tido.. rutin harian yg same. tade la best pon.. cume arini,yg laen sket adelah aku kene g test dynamic. kol 8 tdi test star.. dgn ilmu yg kosong di dade,aku menuju dgn gagah berani pegi laman perdane.g ambek test. haha~
akuu mmg gagah perkasa. baru pagi tadi aku bukak buku. aku buat 5 soalan saje,pastu aku ngntok.. warggghhh...! bosan la belajar..
kames ni ade satu ag beban berat yg melampau..test lagi.. sabtu ni pon ade jugak.. mmg betol2 membebankan palotak aku.. kusut..kusut..!
aku tamo study..!!!
tamo...!!!
melampau betol ke'taknak'kan aku utk stadi..
ni nk cite ni..pas test td aku berjaye gk kua dr episod kebosanan yg melampai pd hari ini..ape lagi..hobi tegar aku la..karaoke..!
yesss...!

lagu pertame hari ni,lagu 'jauh di sudut hati'. lagu sudirman.. saje2 layankan jiwe yg luka kecewa ni.. tp pastu gelak2 tak hengat dunie.. tak sedar diri.. ahak..
lagu kedue plak, requested by didi.. lagu 'keranamu kekasih'. illa sabry nyanyi lagu ni. tinggi nk mati.. saket tekak aku.tp oleh kerane nk menunaikan hasrat hati didi nk dgr aku nyanyi lagu ni,aku layankan jugak la.. so didi,ko janagn ingat free ye.. aku dah tunaikan hasrat ko nuh,pe ag.. blanje mkn la... hahahah~
lagu ketige plak, lagu dangdut.. wah2.. bergelek sakan kami 4 ekor.. seb bek gelap.tade org nampak.. ahah..
lagu amelina.. 'yang indah yang hangat'.. chewwahhh..!! jgn ingt aku tak boleh nyanyi lagu dangdut.. keras2 aku,boleh gak di lenggokkan. heee~

balek2 uma je,tros menuju kepade laptop yg mmg tak tepadam dari smlm..tgk2..byk plak window ym yg terbukak.. sori la my dearest fren aku g test td.. huhu~

pade didyl : maceh sbb wish gudluck td..pastuh siap tanye kabar lagi..aku ok la dyl..ko ni cam tak kenal aku je..aku putus chenta,berkabung la..tp tade la maknenye aku nk meratap..nanges2 cam org hilang akal nuh.. aku waras lagi lorh.. agpon ni bkn 1st time aku putus chenta..neway,tahnx sgt2..aku tau ko syg aku..huhu~

pade wanie: sori beb..aku bukan tamo angkt kol ko td.tp ko kol pade waktu2 yg aku tak rase nk angkat kol ko..aku tgh karaoke kot..camane plak nk berborak mengenai hati dan perasaa.. mlm kang kite sambung conversation kite ye..

pade adnan khafiz: ohoo..smlm mengungkit ye..kate sy tade tulis name awk. nah..hambek neh... tulis sudah.. pasni jgn bising2 ag. hahah~ eyy..!! thanx utk wish td.. walaupon tade la cemerlang gemilang terbilang sgt,tp bole la score kot.. huhu~ maceh2..

pade fatie: sori dude.. aku tak reply ym td..aku g test lorh..lame plak tak ym ngn ko.. rindu pulak.. agpon da dkt 3 taon tak jumpe ko... adeh~ lame tuh.. huhu~

pade topek : terok ah ko..aku da kate aku g test,ko g ym aku.. tendang kang ha.. da tu bile aku reply ym,ko plak g maen futsal. mmg gatal kaki.. nyampah...

pade intan : nk mintak sket kekuatan ko..bg pinjam..aku stress ni.hehe~

n pade sume2 yg aku tak layan td..sori sgt2.. aku g menenangkan jiwe yg kacau bilau pas test tadi..ni aku da fre.. meh ym sampai lebam..
jom~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.