Wednesday, February 24, 2010

kesepahan yg melampau.. serabot~




sepah nak mati umah aku~
warggghhh...!!!
stres...!
tp tahap[ stress aku tade a melampau sgt sbb mate aku masih mampu nk mengahdap kesepahan ini..klu aku kemas pon,10 minit je bertahan.dak uma aku mmg sronok bab menyepahkan barang di sane sini.. dkt ruang tamu je ade 5 laptop yg terpasang dan berade di mane2. yg pentingnye sume atas lantai.. so,klu nk jalan kt ruang tamu umah aku ni,kene la berhati2 sket.. takot 'terpijak' laptop..
agaknye klu perompak masok uma aku ni, mst die sgt2 suke hati.. tinggal kutip je.. siap charger ngn beg2 skali ade kt depan ni.. ahaha~ tp,mintak dijauhkan la..tak sanggup aku nk mengahadapi saat2 uma kene pecah masok ni ag skali.. cukup la skali.

td aku pegi kelas dgn semangat yg tak seberape. boring + malas+ mate saket + mood tade.
sudahnye mase clas,aku dok maen game. ehe~
pastu,1 jam je ako dok dlm clas tu.. lect wat revision je.. adoi2~ nex wik ade test.last sem aku kantoi bawak toyol mase test ngn lect ni.sem ni tak bley la wat perangai camtu ag.. die asek dok aim aku ngn asiah.. dan kantoi dulu kn.. heheh~
malas mau bawak ini moto.. adeh..
somaku pon mengambil langkah drastik dgn memakse cik asiah membawe moto aku.. padan muke kamu.. arini kamu jd driver aku.. heheh~



gatal amek gamba mase atas moto.. mau pegi kelas~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.