Monday, February 8, 2010

futsa oh futsal...

wah..wah..wah...
skang ni..aku da tau da ape nk buat pd wikend2 yg membosankan.. aku da jumpe satu court futsal yg baeeekk punye.. mura pon mura.. sejam rm60.. kire orait jugak la..

tape.. nex wik ade lagi.aku masih boleh menebus kekalahan kami..
agak seronok..ondway kitowg g kt court bola-bola nuh,kitwg konvoi 9 moto.. 18 org..mmg gempak sbb join ngn dak2 lelaki skali..
sampai2 kt sane tros masok court sbb da booking awal2.tros warming up,n start game. 5 lwn 5.team aku, fara,asiah,nad,noi n aku.. kiowg awan did,tasya,nadia,kuyu ngn cikyan. team aku kalah 5-3..cesss.... mule2 kitowg pancit sbb gelak je lebey.. lagi2 kt tasya.. mmg klaka la aksi die.. tah pape je..yg tergolek la.yg terkangkang la.. tah hape2 je la cik tasya.tp mmg die la penyeri keadaan.. diemmg happening..n match kitowg smlm mmg sgt2 happening.. best sgt2..!!



sparoh mase pertame. maen tanpe rules.. pakai tendang aje.. hahah




bajet cam terer.. hakhak. ni ngn didi..slh seko housemate aku..

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.