Wednesday, February 3, 2010

hari yang...???

tatau nk describe arini hari yg camane... clas start kol 11..abes kol 1. clag petang cancel. so 2 jam je clas aku arini. td tibe2 je ade quiz.dgn aku tade study pape langsung.. tau2 je la perangai aku..bukak buku seminit due da boring.. burok tol prangai..

td,aku lunch kt 1 kedai ni.aku tak penah ag mkn kt situ sebenanye.. ni 1st time. org panggil kedai tu 'kedai sebelah kubo'..sbbnye kedai tu betol2 terletak kt sebelah kubo.. hahah~ tergelak aku ngn name kedai tuh.. sdp gk.. murah pon murah.. byk pilihan.. aku mkn pe? hmmm. ayam panggang ngn ketam msk lemak cili api.. nyummy...sdpnye..

ckp psl mkn..aritu aku ngn membe2 aku g mkn kt otel..bukan jaoh mane pon...otel uitm jek..hahha~ tolong membe pye psl.. die ade serve practise.aku kene jd guest die.. hmm.nk kate best,tade la best sgt pon.. nk kate sedap,bole la. tp tak kene ngn selere aku.. russian style..
aku layankan je..


sempat posing mase minom.. gedik..!



kami yg gedik..dalam toilet pon nk snap gamba.. tah pape je.. hahah

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.