Saturday, February 27, 2010

mari menegemas umah~

adeh~
mate aku da tak larat nk tgk umah aku.. sepah nk mati.. camni la keadaannye bile kami sume ade test/exam. last sem mase final exam,ag terok... sampai aku tak larat nk tgk uma aku sendiri.. huhu~



meje org konon2 study.. serabot.. haha~

sebenanye badan aku saket2 ni..tu yg mls sket nk bergerak. sengal2. mungkin sbb lame tak joging. tibe2 joging plak. badan aku terkejot unte.. hahah~
mate pon cam ala2 nk tertuup je ni.. mlm td tak bley tido.. sampai kol 3 pagi mate masih segar cam hape.. nk study,asenye otak cam da tepu. dak2 mah aku pon same.tak bley tido jugak. so kami berempat pon mule la open table kt ruang tamu. dok lepak bergelimpangan sambil merepek2 yg bukan2. dok mengutuk makcik bwh umah aku ni.. mengate die sbb asek komplen yg kitowg bising.. padahal mmg betol pon kitorg bising. haha~
pastu dah pukul 5 lebih,aku dah tak larat.. mate mmg belom ngntok. tp oleh kerane aku ade test arini.aku pakse jugak mate aku utk tido.aku tanak jem plak. td mase test pon dah hampir2 jem. takot..serik aku.sekali penah jem dulu. stuck! otak aku beku gile sbb 1 mlm tak tido. tu yg aku pakse jugak mate aku tido. tp jap je pon. kol 8 aku bangun dah..kire orait la dpd tak tido langsung..
bangon2 tido.sambung study.. pastu, dah rase tepu.tak larat nk study,aku surf tenet. dok ym plak. hahha~
balek dr test,aku ngn si asiah dok beli barang dapo. asiah selaku tukang masak yg pilih pe yg die nk bli. klu harapkan aku yg msk..mmg jgn harap.. tak kose aku.. mls ah..
haha~

balek umah,bende pertame aku wat adelah menjerit di telinge tasya.. lame tak usik die. masing2 sebok test. syok woo usik die.. sbb tasya mempunyai 1 tabiat yg agak sengal..sgt memberi respon apabile diusik..penah sekali aku jerit kt blakang die. die punye lompat.. dah mcm ternampak aku kt tingkap umah kitowg. hahah~

lepas usik tasya,aku ngn didi pon mulekan operasi mengemas. walaupon aku tade la tolong sgt. byk memekak aje.tp kire tolong la.. tolong sebok.. hasilnye,uma kitowg agak keas la dpd sebelom ni..



kemas ke?? kemas la sket klu nk compare dpd semalam/pg tadi sblm kami g test..



meja yg kt tengah2 tu meje asiah.. meje die mmg boleh berade dimane2 saje.. ikot sukati die je die nk letak mane.. tp kt meje tu jugak la aku menumpang stadi pagi tadi.. heheh~

tp tak sampai beberape minit,ni yg jadi.. dugong2 mule la bergelimpangan...



ni pon tak sumenye ade..ade jelly disitu. die dtg semalam.lari kejap dr usm. klu sume budak umah tu ade,dah mcm tepian pantai yg dipenuhi dugong2 bergelimpangan kerane ditembak ngn ubat pelali..hakhak~

side aku masih tak berubah.. cenggitu jugak la rupenye dari mule sampai la arini.. laptop ngn kotak printer tu masih disitu.. huhu~



dah la~
nk g joging kejap..
t mlm sambung~

No comments:

masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.