Friday, March 19, 2010

spek baru aku yg berwarna itam + oren

hokey~
kembali pade mode biase selepas 4 hari arwah pegi meninggalkan kami. sebenanye aku masih dlm mode berkabung. cume skang da boley gelak2.boley gurau2 cam bese.termasok lepuk kpale budu (a.k.a wan abdul halim) tanpe rase bersalah..
ops~ sori budu...

amende ye nk cite...
bling~ (tibe2 lampu atas kpale otak ni menyale tande idea sudah tibe)
rasenye ade mention pasal spek aku ilang..
mase camping haritu,spek aku yg terchenta terjatuh dlm sungai.. aku cukup2 bengang bile spek tu jatuh tanpe sempat diselamatkan dpd hanyut. ilang tros dpd pandangan mate aku yg sememangnye rabun ditahap kronik..naseb baek aku ade spare contact lens. tade la aku mengalami kebutaan yg melampau..klu tak,mmg aku akan menyusahkan SEMUA org disekeliling aku.. utk menyuluh aku kejalan yg benar..

encik beruang (a.k.a 'si dia chenta pertame aku') membebel cam aku telah menghilangkan bende paling berharge dlm idop die. bising sungguh.. bunyinye cam lalat berlegar2 atas kepale aku. tersangat la annoying..

aku cube la jugak bertahan,tak pakai spek.tp tahap kerabunan aku dah melampaui tahap normal.dan menghampiri tahap kebutaan,aku terpakse la jugak megalah pd keadaan. dgn duet yg tak seberape,aku terpakse melabur kt kedai spek dgn wat spek baru.memandangkan kpale dah bigau sbb saket.. tak tahan ag rasenye. takot jap ag,kpale aku tumbuh tanduk..

lalu dgn langkah yg longlai aku menyetat moto dan menuju ke kedai spek.tp bile dah masok dlm kedai spek tu,aku tersenyum lebar sbb aku akan pastikan yg spek aku kaler itam + oren...!!

aku ckp ngn amoi tu,aku dah tak tahan nk hidup dlm kesuraman lagi.klu tak pakai lens,aku tak nampak pape.rasenye klu ade lori sampah dpn aku pon,aku bley sempoi je langgar. so,dlm mase 1 jam,aku dapat la spek baru aku.maka,pokai la aku utk sebulan. (P/s : kpd kwn2 aku yg membace entry ni,anda adalah diharamkan dpd mengajak aku ketempat2 yg memrlukan duet..aku tgh mengalami kepokaian yg melampau.melainkan ade spnsor dpd mane2 pihak.trime kasih)



wajah baru bersame spek itam + oren..



ade yg cakap spek ni agak besa di muke aku.. yeke?? aku rase cam best je. tade prasaan pon yg spek ni besa. aku rase cam chomey je..(prasan sket~)


pape je la..yg penting aku puas ati..tp kerana spek aku ilang,aku terpakse mengorbankan duet aku sbb tanak bagitau kt mak.. malas nk dengar mak membebel~
hehe~

udah~
malas mau menaip lagi~
masih.hidup.baik.baik.selepas.beberapa.kali.terjatuh.